לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה חזק ממני


אני חייבת עזרה , ממכן . הבלוג מדבר על אנה וכל המסביב .

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בא לי למות .


אווף אני שונאת עצמי כלכך ברגע זה .

אני מנסה להתעלם מהעובדה שאכלתי היום המון , כמו פרה הולנדית .

אווף , אני לא מצליחה להחזיק בלי אוכל אפילו חצי יום , מה סתום בי ? מה פאקינג סתום בי ?!?!?!

להקיא אל תציעו אפילו , ניסיתי מלא פעמים . זה פשוט לא הולך ..                  יש לי פחד כזה , מאז ומתמיד , אני מפחדת להקיא . זה פשוט מרתיע אותי.

אני רוצה לצום , אני רוצה להרעיב את עצמי , אני רוצה לרזות

אני רוצה שתעזרו לי .

אני חייבת , אני שמנה . אני לא יכולה לחיות ככה כל החיים .

אני רוצה שהג'ינסים יהיו טובים עליי , שיהיה לי גוף של דוגמנית , שהשניצלים הזוועתיים האלה יעלמו .

אני חייבת אותכן איתי .

אני רוצה שתלמדו אותי להיות אנה , אני כלכך חייבת את זה עכשיו .

 

נזכרתי היום בקריזה שהיתה לי לפני שבועיים .

מאז פשוט נבהלתי והתרחקתי מהנושא , אבל זה שוב חוזר אליי .

הקריזות האלהה , הכעס העצמי . הספירת קלוריות .

נמאאס לי כבר לחשוב על אוכל כל היום . אבל אני חייבת לרדת , ולרדת ככה  . במהירות הכי שיש .

אני פשוט חייבת.

מהי הדרך הכי מהירה לרזות ?!

 

אווף

למה נולדתי ככה?.!

נכתב על ידי , 16/8/2007 00:11  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חייבת עזרה , מכל הבנות שפה .


בנות אני משתגעת ,

נכנסתי לבלוגים פה , ישר היד שלי הובילה אותי לכל הבלוגים על אנה, אני יודעת שאני נכנסתי לזה , אני מפחדת . אני חייבת שתתמכו בי , אני שמנה . באמת שמנה . אני לא מסוגלת להתסכל על עצמי במראה. אני לא מסוגלת להקיא , אני לא מסוגלת לא לאכול . אני חייבת תמיכה , אני חייבת להתפרק . תעזרו לי , תנו לי עצות , טיפים אך לא להיכשל , איך להמשיך עם זה.

אני חייבת לדעת איך אתן חזקות מספיק בשביל לעשות את זה, בשביל להרעיב את עצמכן , דיאטות , רזון . אני רוצה גם  .

 

אוהבת .

דוני : \

נכתב על ידי , 13/8/2007 17:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוניי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוניי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)