לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

J'Adore



Avatarכינוי:  Madam Butterfly

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

Im Bringing Sexy Back! + תמונה שלי^^


~בפוסט הזה לא הייה שום סדר כרונולוגי האחריות על המשתמש בלבד~

 

הוווה ווווו הווווו סוף סוף יש לי מחשב!! אחריי חודשיים בלי מחשב זה קשה ~בוכה מאושר~

 

אזז....לפני שבוע אני והאח שלי מקס XD יצאנו ליציאה החודשית שלנו לטיילת בת ים ושם ישבנו בבית קפה "אלוהי" ככה קורא המנהל למקום הזה...נו גם כן -_-

אז בקיצור הזמנו 2 מילקשייקים הוא שוקולד ואני וניל (הייתי צריכה לקחת גם שוקולד שלו הייה יותר טעים משלי פי 8774543856345!) ושיבנו שם איזה שעתיים  דיברנו על כל נושא אפשרי בעולם הזה! ואז משום מקום  מגיעה המנהל משם ושואל אותנו הרבה מדי שאלות XD

בחזרה ראינו איש משהו בסביבות גיל 30-40 בחליפה מהודרת רוקד בצומת בבת ים 0.0 אפילו לא הייתה שם מוזיקה....

אני אומרת לכם Bat Yan going WILD !

 

אחריי זה החלטנו ללכת לקניון חולון ולראות שם את הסרט דיסטרביה OMG זה אחד הסרטים הטובים שראיתי

והייה שם קטעים מזה מפחידים אני אחריי זה לא יכולתי להרדם XD

וחזרנו ככה בסביות 1-2 בלילה הווו


הבית ספר חרא! את חיים (הומרה שלי במגמת מחשבים) צריך להרוג!! מי עושה בוחן פתע שנייה לפני הצלצול ללכת הביתה!?!?!?!?אההה מי!?!??!!?

אה ונראה לי שאני אקבל בבוחן הזה 5-7 וזנ גם תלוי אם כתבתי את השם שלי נכון XD

~סוף הקטע שלי על הבית ספר~


~אני והחבורה מתכננים ללכת לפיקניק~

דניס: אני אביא גחלים ובשר..מה את תביא דיאנה??....

אני: Im bring sexy back.....קול


 

הנה אני ואחותי הקטנה^^

 


שתתקעו ביחד עם כריס כרוק בתא טלפון^^

 

~La fine~

 

DIANA

 

 

 

 

נכתב על ידי Madam Butterfly , 26/9/2007 10:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיאנה ב-26/9/2007 10:49
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMadam Butterfly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Madam Butterfly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)