לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Me And Hate You




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


החלתתי לעשות עיצוב ציבוניP:
שבוע טוב^^
חזרתי מהספארי ברמת גן.. ראיתי תוקים,נמרים,זברוץ,ג'ירפות,דובים,קופים,אריות,פינגוינים..ועוד..
 תמונות בקרוב[[;
אחרי זה הלתכי לטיילת בתל אביב..
עכשיו בבית פה משתעממתP:
מחרר יוםם חדש..!!
 
מחר נוסעתת לב"ש..
 
 


לילה טובב[[;
נכתב על ידי אורלושקה P: , 18/8/2007 22:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 
 
בלוג חדש

אז ככה זהו בלוג חדש

זהו לא צריך לעשות כזה עניין.

 אני לא כמו אלא שמתחילים לכתוב פוסט שלם רק כדי

לומר בלוג חדש.

  

טוב אז ככה אתמול הייתי אצל עמית היה לה יום הולדת ישנתי אחר-כך אצלה איזה כייף היה

ובבוקר איזה צחוקים היו..

עכשיו אני פה בבית מול המחשב משתעממת

נגמר כל הכייף של השבוע  אוףף

יום ראשון נוסעת לסבתא בב"שיאנה חכיי לי איזה כייף יהיה   

מחר אני נוסעת לסאפריי ברמת גן!!

 

נכתב על ידי אורלושקה P: , 17/8/2007 12:33  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אורלושקה P:

בת: 30

תמונה




134
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורלושקה P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורלושקה P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)