לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות


בחיים צריך להיות אופטימיים ולא לחשוב שהכל רע!! :)

Avatarכינוי:  pumpkin girl

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

כמה בלוגים...


כמה בלוגים...
נכתב על ידי pumpkin girl , 25/10/2007 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה אשמור את הכאב שחוזר אליי שוב?


תמיד כשאני מוצאת ידיד נפש חדש הוא תמיד אומר לי מילים יפות כ"כ שבסוף מסתבר שזה כךום!!!!פעם ראשונה ואני רצינית שזאת הפעם הראשונה שאני לא מרגישה משיכה כלפיי מישהו והוא בא ויוזם את כל המילים היפות ופתאום לאחר זמן מה הוא לא עונה לטלפונים שלי הוא לא כותב לי מיילים בחזרה הוא פשוט נעלם.

נפגעתי מזה השארתי לו הודעה קולית שאם הוא ממשיך להתעלם ממני שרק יגיד לי ואני ישכח שבכלל הוא קיים ושהכרנו. אולי זה דרמתי אבל לאחד מכם זה היה קורה לא הייתם חושבים ככה.

אז כן הוא לא החזיר טלפונים והוא סגר את הפלאפון שלו והוא לא שולח לי מיילים...

ומה שהכי כואב לי לכתוב ולעשות עכשיו זה לשכוח בכלל שהוא קיים.

אני ישכח שדייגו קיים....



נכתב על ידי pumpkin girl , 20/10/2007 14:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SIDE


נכון זה היה לפני הרבה זמן בערך יומיים או שלושה אבל לא משנה

היינו בברקה אני ושלי ועוד 2 לא משנה הם לא ממש חשובים!!!

בקיצור SIDE הופיעו וזאת הייתה ההופעה שלהם עקב הוצאת הדיסק החדש שלהם!!! הייתה הופעה בתזונה!!!!!

היה ממש פיצוץ אז לכל מי שרוצה לדעת עליהם הרבה יותר אז האתר שלהם זה www.myspace/sideinfo.co.il

תהנו....

נכתב על ידי pumpkin girl , 13/10/2007 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpumpkin girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pumpkin girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)