לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  HiT

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לבד, כן גם אני לבד ביום האהבה




יום אהבה, איזה כיף, תקופת עליית הזוגות, כבר לא נשארו אנשים נורמלים שהם לבד ופתאום כולם מאוהבים, מה קרה פתאום שכולם מתאהבים ? אולי זה סתם כדי לא להיות לבד ביום האהבה ? כן.
זאת תשובה חד משמעית אך נכונה, אף אחד לא רוצה להרגיש לבד ביום האהבה, אני מרגיש עכשיו לבד חסר לי חום ואהבה במיוחד שרואים את כולם שמחים ומאוהבים, למרות שחצי מזוגות השקר האלה נעלמים אחרי שבוע שבועיים לכל היותר.

לבד, במיוחד שכולם ביחד ואתה לא יכול להיות חלק מהביחד, גורם לך לחשוב מחשבות קצת קיצוניות, מה לא בסדר איתי ? מה אני לא עושה נכון ? לחיות ? למות ? מכוער ? בישן יותר מידיי ? לא חברותי ?.
שאלות רבות עולות מהקטע הזה של הלבד המדכה, המעיק הזה.

זה לא היה כל כך בעייתי אם לא הייתי אוהב, לא, לא אוהב, אבל רוצה איזה אחת שלאחרונה מצאה אהבה, אני יודע שהיא הרגישה שאני רוצה אבל היה לה משהו זמין, עכשיו, בלי לחכות והלכה על זה. אי אפשר להאשים, אנשים אוהבים אהבה לקבל ולתת, להרגיש. אפילו אני האדם הקר והציני אוהב את ההרגשה של התאהבות, השימחה הלא מוסברת מכל שיחה או "היתקלות" עם אותה אחת. כן, אני בחור שאוהב לאהוב כולם יודעים את זה ומרגישים את זה.

מה שיפה בי זה שאני גם המזל וגם הנאחס, כל מי שרציתי לאחר תקופה מסויימת (של שבוע לכל היותר) מצאה אהבה. מה הסיפור שמאחורי זה ? אני בא בזמן לא טוב ? אני גרוע עד כדי כך שרוצים מישהו אתר שיכפר על זה ? או אפילו משהו שמעבר ליכולת ההבנה שלנו ? משהו שקשור לקסם. אז הנאחס שלי המזל שלכם, ובלי קשר זה מזכיר לי זבל של אחד אוצר של אחר ,נו אבל זה לא קשור.

אמרו מי שלא מנסה לא מצליח, אבל מה אם אני מנסה ולא מצליח ?
אמרו לא לחפש אהבה היא תמצא אותך, אבל מה אם היא לא באה ?
אמרו אל תצפה שאהבה תגיע לבד, אבל ניסיתי לגרום לה לבוא ולא עבד ?
נשארתי מבולבל, אבל יצאתי עם מסקנה, אהבה זה לא נוסחה אין דרך אחת שעובדת לכולם.
אולי אני לא הבחור הכי אטרקטיבי אבל נראה לא רע בכלל, אולי אני קצת ביישן אבל רק שיש הרבה אנשים,
אולי אני קצת קצת חופר ,אבל אני חושב שאפשר לאהוב אותי ואנשים ישמחו לקבל ממני אהבה, לא יודע למה לא עובד, וחבל שלא.
האהבה עוד מחכה לי !



יש לי פורום, אשמח אם תירשמו ותהיו פעילים זה יעזור לי מאוד לשעות הפנאי (;
מוזמנים להירשם ולהגיד שהגעתם מהבלוג [:



נכתב על ידי HiT , 14/2/2009 01:14  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHiT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HiT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)