לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in Powara World....


And im a Powara Girl... גילי הוא גיל אלפים, אך בעולם מוזר זה הוא רק 15...

כינוי:  ...Leyla...

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הנה אני מציגה את עצמי... פאוריסטית רגילה.


הי, שמי ליילה.

פאוריסטית רגילה. מה זה פאוריסטית?

כוחניות.

בדרך כלל, בעולם שלי, ביירץ, אין בני אדם- אלא אלפים ושדים.

אני אלפית מכל הצדדים.

רק סבא רבא שלי היה חמישית בן אדם.

בן אדם הוא מאד נדיר בעולמנו, ויחד עם זאת- מאד חזק.

אבל גם אלפים חזקים P:

אני בת 3056, אבל בעולמכם זה 15. הובכן, עוד מעט 15(ו-3057), מחר =] (מזל טוב מישהו?)

בדרך כלל אין אנו משתמשים בגיל הפאוריסטי, אלה האנושי.

אך הדור של הסבים והסבתות, עוד משתמשים בגיל הפאוריסטי.

ומה זה פאורה?

שילוב של פוואר ווואר(Power+War), כוח ומלחמה.

בגיל 15, זה הגיל שבו הכוחניות באמת מתגשמת, הגיל שבו הולכים לבית הספר המתאים, ולמאסטר המתאים (מורה, ככה קוראים לזה בעולמכם- נכון?)

אז, מחר בבוקר אני הולכת לבית הספר הראשון האמיתי.

עד עכשיו למדתי כמוכם, בני כדור הארץ.

אבל עכשיו, בנוסף ללימודים הרגילים, אלמד גם להלחם וליהיות הכוחנית עם הכוח שנועד לי.

אה, לא הזכרתי? יש כמה סוגי כוחות...

צמחית, אפלית, מיימית, פיירסטית, גלובלית וכוהנת (לא רק בנקבה, יש גם את סוגים אלו בזכר)

צמחית, זהו כוח הצמח, שליטה בסוג הצמחים.

אפלית, היא אפל. שליטה בכוחות האופל. אך זה לא אומר שבעל כוח זה רע!

מיימית, זהו כוח השליטה במים. יצירת מפלצות מים, כדורי מים, סופות מים...

פייריסטית, זהו כוח האש. למה קוראים לזה פייריסטית? כי אשית זה לא נשמע מלהיב במיוחד. XD

גלובלית, כוח בסיסי... לא שווה ממש אבל יותר בכיוון של המג'יק- קסמים....

וכוהנת? רק לבני אדם. הכוח החזק ביותר. הלוואי והייתי בת אדם...

אך אני אלפית, והאפשרויות שלי הן בעיקר הפייריסטית המיימית האפלית והצמחית. הגלובלית בדרך כלל לא נפוץ בקרב האלפים, אז איני מחשיבה אותו.

אני מקווה ליהיות או צמחית או אפלית. או שילוב של שניהם ביחד!

סבתי למדה אותי להגות את המילה לשילוב... וגם לשילוב של אפלית וצמחית... לוסטרי... לוספרי... לא, אינני זוכרת.

ילמדו אותנו בבית הספר- על בטוח!

אבי אומר לי שרוב הסיכויים שאהיה צמחית. כי כל הצד שלו צמחי, ורוב הצד של אימי הוא צמחי. רק אימי ואחותה מיימיות.

אחי, נוקיה, הקרציה העלוקה הקטן ממני בשנתיים, קיבל את שניהם! איך הוא יודע?

בגלל שהוא גאוןןןןןןן!

אוף הוא הולך ליהיות איתי בבית הספר.

אני לא רוצה כלל וכלל!

האמת, הוא כבר בשבוע השני ללימודיו- והוא הכי קטן בבית הספר, כמה מפתיע. :\

הזעטוט הקטן הזה....

טוב, אז יום הולדת ומחר יום ראשון בבית הספר.

תאחלו לי בהצלחה ומזל טוב? D:

אספר לכם מחר איך היה כשאחזור מבית הספר!

נכתב על ידי ...Leyla... , 14/8/2007 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Leyla... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Leyla... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)