לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של פרה ורודה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

שילוב של שיעמום ומחשב ... X3


כפי שהבנתם , הבלוג הזה הוא שילוב של שיעמום ושל מחשב שנמצא בחדר שליי : ]

אממ , אז הנה לפניכם הכרות קצרה איתי :

שם : אופיר

גיל : 13 עוד יומיים : ]

עיר : יבנה ; |

כינויים : עופרה , פרה ורודה , דורה , פורה , לאופרוני , פירר ...

אזזז נראליי שאני יתחיל לעדכןן פה כל יום ויהיה נחמדיישןן : ]]

דרך אגב ת'עיצוב - אני בכובדי ובעצמי הכנתיי X3
וגםם אני ירשום לי פה גם בדרךך ד"ש למייכיישש כפרעליה XD

אזזז אוהבתתת אותכםם אנשיםם ואני הולכת להכין אוכל לאחים הקרציות שליי : ]]

מפרה ורודה - עופרה - דורה - פורה - לאופרוני - פירר [ איך שתחליטוו לקורא ליי : ]]

נכתב על ידי , 15/8/2007 13:49  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 456856639 

תמונה




3,880
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוופיירייק X3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוופיירייק X3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)