לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

God is a DJ :3


An' somtimes?! a bad one... =O

Avatarכינוי:  Dj Machles... ;3

בת: 29

ICQ: 344085095 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אסבכתש מיכמיכ...

חחח איזה סמיילי מכוער יצא לי ...אתה לא אוהב הגדלות הא?!

- תנשמו עדיין לא פוסתמונות , אתם נחפזים וזה לא נראה לי יפה לעין , אנא המתינו. (?!)

___________

בוקר טוב נשמות של תן,

איך המרגש סוסי פוני תקועים בכלא עם חברייך הלוטרות? הכל סוס?!

וי לא נעים לי להעתיק מאנדרוש השוש, אז עשיתי את זה בשושו בלי שהוא ידע

(השורות הראשונות זה רעיונות של אחשלי...)

אל תספרו! (עדנס!)

אז השבוע ביומולדת שלי ראיתי סימפסונס, מה אני אגיד לכם סרט ירבוע לפנים!

אהבתם לא?!

מומלץ ,

כמעט הפרחתי שם בלונים בסוף כמו הומו מזדקן, :]

תהנו.

__________

 

משפטים? ....

 

(רק כדי לשכנע את טליק שזה כבר לא כל כך מצחיק)

פער: אז מתי את מסיימת את העבודה?

אני: מחר..

פער: מתי?

אני: מחר!

 

טליק. זה לא מצחיק.

 

אסבכתש מיכמיכ באתי לכתוב משהו ופתאום נקם בי יילואאוט ושכחתי משפטים מצחיקים שאירו לי בחיי הפעוטים.

זה לא נעים :/

__________

 

לא אכלתי ארוחת בוקר , ואני צריכה להתקלח , ולצחצח שיניים, ו....הכל יקרה ברגע זה חבריי :)

חכו.

חזרתי.

הו זה היה ארוך ]=

 

__________

 

מסרים לאנשיהים (אנשים שהם.. כמו - כלשהם , מתישהו..)

 

פער - אני לא גאונה. זה שהסקתי (הסכתי) שכאשר אנו בוכים הנוזל שיוצא מהעין להלן:הדמעות , הן נוזליות ולחות ולכן הן מייצרות מים גם במעגל החיבור של האף האוזן והגרון וכך היא מעבירה למצב נוזל את גושי האף שמיועדים לניקוי האף , למצב נזלת ולכן כאשר אנו בוכים יש לנו גם נזלת , היא אכן מציקה לעיתים אך היא עוזרת ובזמן הוצאת הנוזלים זה "שופך" גם נוזל מהאף - משום שהגושים באף נצמדים לדפנות הנחיר , וכאשר ישנו נוזל שמשפיע עליהם הם הופכים לנוזל בעצמם ולא יכולים יותר להצמד אז הן "נשפכים" מחוץ לנחיר.

 

שיו , מה גאון בזה?! XD

אבל אני חושבת שזה לא ממש נכון...רק מסקנה :]

 

טליק - סליחה אם עצבנתי אותך בקשר לריכול וכל זה , אבל אתה פשוט תמיד עושה את זה XD ואני יודעת שאתה רגיש אז לא משנה .

 

אורן - די להיות כזאת אדישה אלי כשאני מברכת אותך או אומרת לך שלום , אני מבינה שאת מנסה לשמור על האדישות הגותית שלך אבל זה מעליב .

 

 

_____________

 

אני קפטן ספארו?! את כל האמת! XD

אין לי תלתלים דרך אגב זה מפורים... D:
נכון שאני קצת קפטן ספארו?! (יש לי שיער חלק...עשיתי תלתלים בפורים >< )

______________

 

אז הנה קרדיט היום:

www.google.co.il

כנסו כנסו!

זה C|ת7 |/\|זה ש!!ה!!!

שלחו לי אותו לפני כמה ימים , בלס יו האדם ששלח לי!

זה מנוע חיפוש,

שקוראים לו גוגל..

אין אתם בטוח לא מכירים!

תהנו :][:

P=

___________

 

 

חפץ היום:

שעון מעורר ><

שלא השתמשתי בחופש , זאת הפעם הראשונה!

קמתי בגללו . מי אוהב לקום?!

המציאו שעון מעורר כדי לעצבן וכדי לבדוק אם מישהו חי\לא.

לא ככה?!

=[

 

___________

 

ןחסכחןעםעםגןעדםחנןח :)

עדכון יומי:

שיר היום: ווי גלד...סו גלד..נו טורנל באק!

Tokio Hotel - black

ואאאאו! D:

 

מפורסם: בילה , כי כשהדלקתי טלויזיה הבוקר ראיתי את פרצופו המלאכי ^^^ ברדי סט גואו.

בגד: הסקיני הלא סקיני כי הייתי איתו אתמול?

קניתי היום משהו? לא

בכיתי? לא :)

למדתי? את המסקנה של עצמי D:

צחקתי? אה- הא :)

הרגשתי מטומטמת? לא. וחבל שכך , ככה הכי צחוקיים לא?

נבוכה? כן , מה אני מדקלמת שירים בלי קול ואז המנקה רואה אותי?! = /

טוב זה כיף... :)

חיבקתי? לא, רק קמתי ><

נישקתי? כנ"ל

סכסכתי? לא ^^

כעסתי? כן!

לגלגתי? כן!

יצאתי מהבית? לא, רק קמתי ><

 

הא , הנה אופיר התחברה D:

 

יאללה אנשים תצתרפו לטבעת - DJ פוריאסטה חטי!!!

 

ואחרי אוסף הצבעים הלא קשורים האלה,

אני מסיימת פוסט ואמשיך אחרי הקאנטרי?!

לא יודעת אם אני אחייה אחרי ההטבעות.

גודביי מיי לובר .. :[

 

נכתב על ידי Dj Machles... ;3 , 20/8/2007 09:48  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

שיו פוסט חדש = !!!

 

אמ .

אין לי כל כך מה להגיד

פתחתי פוסט חדש כי עדנס אורן אופיר טליק וטוליס מתעניינים. (טוב לא :P )

אבל הנה משהו להגיד שצץ לי פתאום:

 

my chemical romance \ cancer

Turn away,
If you could get me a drink
Of water cause my lips are chapped and faded
Call my aunt Marie
Help her gather all my things
and bury me
in all my favorite colors,
my sisters and my brothers, still,
I will not kiss you,
cause the hardest part of this,
is leaving you.

Now turn away,
cause I'm awful just to see
cause all my hair's abandoned all my body,
Oh, my agony,
know that I will never marry,
Baby, I'm just soggy from the chemo
but counting down the days to go.

It just ain't living
And I just hope you know
That if you say (if you say)
Goodbye today (goodbye today)
I'd ask you to be true (cause I'd ask you to be true)
Cause the hardest part of this
Is leaving you...

Cause the hardest part of this
Is leaving you...

 

_________________

מה אתם אומרים?

השיר נגע בי כל כך,...

טוווווב הלכתי ליינון, בעעי XP

נכתב על ידי Dj Machles... ;3 , 19/8/2007 18:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הקרואסון שאכלתי עכשיו לא היה טעים כל כך *פנים נופלות*

הקוראסים בחנויות לא טעימים לי , רק בהזמנה ממסעדות ...~סגידהלקרואסונימסעדות(ע"ר)~

 

טוב סתם רציתי דרך נחמדה להתחיל פוסט...אל תכעסו ^^

_______________________

 

אז. יש לי ווידוי \ גילוי:

גיליתי ואני חושבת שיחלקו על דעתי אבל בכל זאת זה בלוגי הקט:

אני פקאצה. חברות שלי פקאצות. ההשקפת עולם שלנו נובעת מפקאציזם.

הנה למה:

הסתובבתי לי בבלוג של אח שלי ושל חבריו שהם בני 19-+,

הבלוגים נראים לא פתטיים מדי , בלי יותר מדי סימנים , בלי הרבה תלונות , הרבה בדיחות , הרבה מקוריות ושלווה ומילים די גבוהות.

הם כולם מדברים באופן מגניב , לא מתנשא מדי , מודעים לעצמם , ולא כותבים ככה:

"..שזהה ממש ממש מגנייייייייב חחחח D: ,

מההה נשמע ? ^^

חח יווו זה כזה מגעיל איכסה!

אני רוצה למות ><.."

 

אתם יודעים מה...הנה כמה קישורים לבלוגים סולידיים כאלה שאולי תבינו איזה טיפה למה אני מתכוונת כי אני בטוחה שאף אחד לא הבין וזה רק ההשקפה האישית שלי:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=214087

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=42401

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=23363&blogcode=2651115

 

או שאולי זה רק אח שלי וחבורתו המרנינה , אבל יש להם חיים חח

והם נחמדים , והם מצחיקים , והם לא תקועים על - "ייייו איזה פרחה היא! איכ לא רוצה להיות בכיתה שלהההההה אייייו!." כמוני וכמו כל חבריי בגילי.

 

אז אנדרושה?

עוד מעט פוסט סגידה. (זה כתוב גם בצד ב-בקרוב)

 

הבנתם ילדים בני 11+ ?!

אבל מה....אנחנו לא כל כך יכולים לשלוט בזה.

פקאציזם בא לעיתים עם גיל ,זאת אומרת שמגיל צעיר כולנו חמודים וחביבים שאוהבים את העולם הורדרד הזה!

וזה ממשיך לעוד כמה שנים...ואז פתאום יש ילדים שחושבים שהעולם הוא קקי של פמידור אז הם אומרים שאין להם חברים , שהם רוצים למות , שלא תומכים בהם - והם פאקינג ילדים קטנים בגיל שלי ומעטה!

ועוד לפאמים זה רק כדי למשוך תשומת לב , ילדים  - אתם ילדים! אתם אנשים פעוטים עם נעליים קטנות שמנסים להכנס לנעליים גדולות ואפורות. תפסיקו בבקשה , אתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם - אם רק הייתם מסתכלים מעוד כמה נקודות מבט ולא רק מזה שאין לכם חיים ואין לכם חברים ואתם משועממים מדי אתם אולי תשימו לב סוףסוף למשפחה שלכם , להורים שלכם שאוהבים ותומכים אבל אתם פאקינג לא שמים לב , ולא מנסים לפתור ריבים עם אחים שזה בנאדם הכי קרוב , ולא מנסים לראות איך הבית שלכם נראה , וכמה כסף התבזבז כדי שתחייה בכיף , ועל האוכל שלכם אתם לא שמים לב איך רוצים שתגדלו ותהייו בריאים , ועל הרופאים שלוקחים אתכם אליהם אתם לא שמים לב וחושבים שרוצים להרעיל אתכם או משהו , ועל החברים שיש לכם שרוצים לצחוק אתכם ולהיות אתכם אבל אתם אומרים לעצמיכם - לא אין כזה דבר חברים זה לא קיים. במקום לקבל את כל זה , אתם מ ת ב כ י י נ י ם!!!

 

גלשתי נושא כי לא יכלתי לסבול לשבת בידיים שלובות בקשר לדבר החשוב הזה , כי אני חשופה לילדים כאלה שחושבים ככה במקום לחשוב הפוך , ואני קורבן שמנסה לעזור להם והם ממשיכים להגיד שלאף אחד לא אכפת.

אז סגרתי את הנושא וזהו.

________________________

 

אז פקאציזם זה בא עם גיל לפאמים, ולמה?  כי כשאנחנו קטנים אנחנו לא יודעים הרבה דברים ולא מודעים לרוב הדברים ומציק לנו כל דבר שזז , אז אנחנו מתלוננים , וידה ידה ידה.

כן לדעתי זה לפאמים פקאציזם של ילדים קטנים.

אז לכולנו יש פקאציזם , בין אם בסביבה ואנחנו מושפעים בזה , ובין אם זה שאנחנו לא מודעים לכלום. :)

_________________________

 

אז מה שרציתי לעשות זה להעביר כאן מסרון קטן שמציק לי. ואני מרגישה שאולי זאת דעתי האישית ,

אבל אם יש מישהו בעדי אז בסדר. ואם אתם לא בעדי זה בסדר. ואם אתם באמצע אז בסדר.

יש לי בלוג ואני כותבת מה שעולה לי לראש ומה שבא לי , ובעצם בלוג לא נועד שתשפטו אותי

בלוג נועד לכתיבת דברים כמו רגשות , צחוקים אישיים , אולי תמונות פה ושם , וסתם יומנים קצרים אישיים.

זה לא אמור להיות פומבי וחושפני , ולא בעל ביקורות, אז אם בא לכם לבקר אותי - בקרו , אבל תזכרו לכתוב את המילה "לדעתי" היא הכי חשובה. הכי הכי.

 

מקווה ששיניתי משהו ,

מיכל :)

נכתב על ידי Dj Machles... ;3 , 16/8/2007 15:57  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

881
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDj Machles... ;3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dj Machles... ;3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)