לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

guitar addicted


i've learned that this life's not just a game just a line between the pleasures and the pain


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

אילו יכולנו למחוק (?)


 

בס"ד

 

אל תפלו ברצון למחוק שום דבר, מלבד אולי אם פגעתם באדם...

כלומר רצון למחוק משהו שקשה בתכלית לתקנו- אז אני יכולה להבין את הרצון למחוק וגם זה בספק.

 

כל דבר שעובר עלינו משנה אותנו כבני אדם, בונה לנו את האישיות, מפתח אותה בדרכים שלא הבנו אפילו, הרי אין לנו מושג לפעמים אילו שלל של רצפים הפכו אותנו למי שאנחנו כיום.

אל תשכחו, אף לא לרגע, שכל מה שנראה לנו עכשיו כדבר קשה, שכל רצוננו למחוק אותו ולשנות, מסמל גישה לא טובה ונכונה שעלינו לנקוט בה.

מה שאנו רוצים למחוק יכול ללמד אותנו על הרצונות שלנו- מצד אחד להתעלם מהמציאות הקיימת, כי למחוק זה כמו לחיות בדמיון, ומצד שני אם נדע להסתכל על מה שעברנו בדרך הנאותה ובשיקול הראוי לו, נוכל ללמוד כיצד אנו רוצים להשתנות, לגרום דווקא לאיזשהי חוויה מתקנת לאותו מאורע קשה...

 

שורה תחתונה, אל תחיו בעבר, תחיו את ההווה, אבל לא צריך למחוק את הזכרונות אלא לעשות בהם שימוש ללמוד איך להשתנות ולהיות בן אדם טוב יותר.

אני בשום אופן לא מציעה להתעמק עד כדי כך שתגיעו לעצבות מהדבר, אלא להפך להבין- מה שהיה היה ואין להשיבו, ומכאן לנסות לראות איך עוברים הלאה...

נכתב על ידי 3>Love Ur Life*#* , 23/7/2010 02:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

איך זה שהחופש עובר כל כך מהר, כאילו לא מרחם עליי לקראת מה שעתיד לבוא?

לקראת כיתה י"ב.

 

אני שמחה מצד אחד כי אני יודעת שאחרי כל המרדף המייגע הזה בסופו של דבר -זה נגמר.

אבל מעט חוששת כי-זה נגמר.

אחרי שכל כך הרבה זמן מנסים להתכחש לכך, אי אפשר לשכוח שבית הספר -המסגרת הזאת שמקבעת אותך,

מקנה לך כל כך הרבה באותה העת- היא מקנה איזושהי הגנה מפני "עולם המבוגרים", ואני יודעת שמיהרתי להתבגר, אבל למה זה נראה לי כמו

סוג של רכבת הרים שעכשיו אני עוד מעט מגיעה להר ומשם נותר לי פיתול גדול עד שאתמטן ואגיע למטה, לנק' האיזון, המישור הזה שממנו ממשיכים הלאה.

 

רק לחשוב על זה, שכל יום בחופש נגמר עוד לפני שהתחיל בכלל גורם לי לשאול את עצמי מה עוד נותר בהמשך, מה מצפה לי שנה הבאה..

אני מניחה שכרגע זה הזמן לנצל כל שניה לטובה ולהאמין שהשינוי גם הוא יתאזן ויביא עימו ברכה...

 

נכתב על ידי 3>Love Ur Life*#* , 18/7/2010 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I'm Back


אחרי 3 שנים שלא הייתי פה, חזרתי.

עם תובנות חדשות, ועם תמונה שונה של החיים.

אני מקווה שאוכל להנעים את זמנם של כל מי שיקדיש זמן לקרוא את מה שאני כותבת

ולתמוך, לעזור לכל מי שישאל לעצתי או לעצת הכלל...

 

 

נכתב על ידי 3>Love Ur Life*#* , 18/7/2010 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  3>Love Ur Life*#*

בת: 30

תמונה




2,045

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3>Love Ur Life*#* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3>Love Ur Life*#* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)