לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

[!!] -Here we go.., agaiN-


!!!I'm not strange.., I'm special

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 439890098 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

1 בפברואר שמייח!! :CC


היום יום שישי.., ה-1 בפברואר.., יום לימודים קצר בביתי ספר נורמאליים..

אצלנו זה יום רק של חוגים בביה"ס..

אז נשארתי בבית, למרות שיש לי חוג ריקודים סלוניים, ותאומתי מילה כבר שם..

נשארתי מכמה סיבות: אתמול הלכתי לישון מאוחר מהרגיל, שילשום עשו לי חיסון, ולא היה לי כח לרקוד עם בן-זג שלא מתאמץ, וחושב שהוא הכי טוב בחוג..

אז, נראה לי שאלה סיבות מוצדקות!!

למען האמת, רציתי גם ליהיות לבד בבית [למרות שעכשיו אבא שלי גם פה.., אבל הוא ישן.., הוא היה אתמול בחתונה..]..

יש לי מה לעשות פה בבית..

לסדר את הערימה הצבעונית של הבגדים אצלי בחדר..

לסדר את הערימה הצבעונית של הספרים אצלי בחדר..

לשטוף כלים..

ולסיים לקרוא את הספר המרתק ועוצר נשימה [חח..] של ילד האריות..

זתומרת שנשאר לי רק לסדר את הביצה החולנית שאצלי בחדר.. :)

 

דיי משעמם.., אבל אני מסתדרת!!

הכנתי לי שוקו חם [סופסוף.., אחרי 3 שנים.. :CC] עם שוקולד נמס!!

איזה שיגעון!!

אחותי וחברה שלי התקשרו מהחוג.., אמרו לי שזה תרוץ מפגר שאני אמרתי שהיד שלי עוד לא עיכלה את החיסון..,

והיא [החברה שלי] אמרה לי שהיא רקדה עם הבן-זוג שלי, בתקווה שאני אקנה, ואצטער על שלא באתי..,

אבל אני חכמה.., אמרתי לה ששתיתי שוקו DDD:..

 

 

עכשיו אני יושבת בשקט, כדי לא להעיר את אבא שלי, וקופאת לי..

הידיים שלי ישרות, ולא מתקפלות XDD

אני נזכרת איך אתמול עשיתי 3 מבחנים.., ביום אחד!..

זה הי נחמד..

קודם - ב2 השיעורים הראשונים - עשינו מבחן משווה באלגברה..

שלמרות שאנחנו בקבוצה הכי טובה.., אפחד לא פתר את הבעיה המילולית..

אח"כ.., בשיעורים 5 ו6, עשיתי מבחן של מדעטק.., שזאב הזהיר אותי, שאם אני יעשה אותו יתפוצץ לי המוח.. XH..

ובסוף גם הוא עשה אותו.. הוא [המבחן] לקח את שיעור מחשבים ולשון.., אז זה בסדר..

ובסוף בסוף.., ב4 בצהריים [בערב..] עשינו את הגמר של אולימפיאדת אורנג'!!

זה אירוע משמח..

אמא שלי הרשתה לי ולאחותי לקנות שוקולד לפני המבחן!!

היום 5 שאלות.., שאני בטוחה שרק שאלה וחצי אצלי נכון.., אבל זה לא חשוב..

כי כל מי שהשתתף באולימפיאדה, קיבל קובע סקסי של אורנג'.., הרבה יותר מאגניב ממה שואדים קיבל שנה שעברה באולמפיאדה שלו..

 

הכובע נראה ככה:::

 

img82/4749/no2cn0.png

 

וזה בפרופיל..

img82/7135/no1jq3.png

 

יוצא שאני מרוצה שעשיתי תאולימפיאדה.., למרות שלא עשיתי אותה בשביל לטוס ללונדון..

בכלל לא ידעת שאפשר לטוס!! :)

 

 

 

 

 

אבא שלי כרגע התעורר.., הוא דורש כמה דברים.. :)

אני מכינה לו תה.., וכבר גולשת אצלכם.. :CC

 

בפוסט הבא יהיו תמונות של החברייה שלננו.. ^^

 

 

עד אז..,

תביטו!!.. ם.ם

 

 

 

 

 

ביי!

 



 

אהה.., כן..,

שכחתי לציין שיש לי 2222 גולשים!!

תודה לכם!!

 

נכתב על ידי , 1/2/2008 11:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,480

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUn_ForGetteble אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Un_ForGetteble ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)