לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה רומסת הכל.


סיפור שאני כותבת, מוזמנים להכנס.

כינוי:  כותבת סיפור.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פרק שני(: כנסו ותקראו את הפרק הראשון והשני~


תודה על התגובות בבפרק הראשון,

לא חשבתי שאנשים באמת יכנסו ויקראו.

אז היו כמה שבקשו עוד פרק ובגלל שאני מתחילה היום ב10 הינה עוד פרק.

אבל לפני זה כמה מילים על כל דמות.

 

שיר- הדמות הראשית

שיר היא ילדה פשוטה ורגילה שמחפשת ריגושים כמו כל תיכוניסטית.

היא גרה בתל אביב והיא בת 16.

אין לה בן זוג אבל היא מוקפת חברים ותמיד עסוקה.

היא לא אוהבת סטיגמות מאז שהיא התחברה עם לין שבהתחלה הייתה נראת לה פריחה,

אחרי שהיא התחברה איתה היא הבינה שזה סתם בולשיט.

 

לין- החברה הטובה של שיר

לין היא ילדה קצת משונה.

היא מסתובבת עם כולם ואוהבת את כולם.

יש לה לפעמים יציאות מפגרות אבל מצחיקות וזה מה שעושה אותה לין.

בהתחלה שיר הייתה נראת לה אחת שמתבודדת ואז הן התחברו וניהיו לחברות הכי טובות.

היא מחליפה בנים כמו גרבים והקשר הכי ארוך שלה עם בן זה חודש.

 

רועי- המורה להיסטוריה

רועי הוא בחור טוב וקצת משעשע וציני.

הוא גר בתל אביב והוא בן 26

הוא אוהב את החיים ואוהב לחייך ותמיד מוצא לעצמו משהו מעניין בחיים.

זה השנה הראשונה שלו שהוא מלמדד תיכון.

עד עכשיו הוא לימד חטיבה בגלל שהיא צעיר וזה לא מתאים תיכון.

 

מתן- החבר הכי טוב של שיר

מתן הוא כייפי ומצחיק ותמיד כיף להיות איתו כשעצוב.

בכל בעיה שיש לשיר וזה מוזר לה לפנות ללין היא הולכת למתן.

מתן אוהב גברים אבל הוא לא אחד שיגידו עליו את זה.

הוא גברי ובכלל לא נשי וגם כולם אוהבים אותו אז לא משנה להם שהוא הומו.

ויש לו חבר כבר שנתיים.

 

בהמשך יהיו אולי עוד דמויות שיש צורך לכתוב עליהם~

 

 

אז לא חזרתי הבייתה אחרי ביצפר, הלכתי לאח שלי לדירה שלו.

לאח שלי קוראים נדב והוא גם עם חברה שלו, נטלי בשנקין.

בגלל שאני מתה על שנקין אני תמיד מתנחלת בדירה שלהם ומסתובבת בשנקין.

*דופקת בדלת*

"היי מותק, מה את עושה פה?" נטלי חיבקה ושאלה.

"סתם הייתי באזור אמרתי נקפוץ להגיד שלום" עלק הייתי באזור

"חח אוקי, אח שלך פה אני עפה לעבודה ביי נדבר" אמרה והלכה.

 

"נדב? זאת שיר איפה אתה?" הסתובבתי בבית ולא מצאתי אותו.

"אני בידיוק באמצע הספורט פה, לכי לקחת משהו לאכול אני כבר בא"

"אהה טוב אז אני יורדת למטה בא לי פלאפל אוקי?"

"אין בעיה"

אז ירדתי לאכול את הפלאפל שבתחילת שנקין, תמיד אני אוכלת שם.

וראיתי שם את מתן, סיפרתי לו על המורה החדש וזה.

"תקשיב אתה לא מבין, המורה הזה חתיך בצורות מטורפות" אמרתי לו בהתלהבות

"אני מבין שלין כבר מתכננת עליו אה?!" שנינו צחקנו

"לגמרי, אני לא יתפלא אם היא עקבה אחריו עד לבית או משהו בסגנון" ממשיכים לצחוק.

"טוב יאללה מותק אח שלי מחכה לי, אני ידבר איתך" נשיקה והלכתי.

 

חזרתי למעלה לאח שלי ושאלתי אותו על רועי.

"תקשיב היום בא אלינו מורה חדש להיסטוריה בשם רועי והוא אמר לי שהוא מכיר אותך"

"רועי? מאיפה הוא מכיר אותי?" הוא לא הבין.

"נוו הוא אמר לי שהוא מכיר אותך המצבא או משהו"

"אהה רועי, כן אני זוכר אותו. מה הוא מורה שלך להיסטוריה?" חייך ושאל

"כן, למה אתה מחייך מה הבעיה?" לא הבנתי

"סתם חשבתי הוא ילך להיות דוגמן לא מורה להיסטוריה."

אני חושבת לעצמי בראש 'וואלה לא רק אתה חשבת'

"אהה! הוא לא כזה חתיך, הוא פסדר" אמרתי בזלזול

"כן כן שמענו עלייך שיר, הוא חתיך וסתמי!"

"טוב סותמת" שנינו צחקנו

"אבל את לא מבינה, הוא היה נשוי ואשתו נפטרה" הוא אמר במבט עצוב

"מה נפטרה? ממה נפטרה? איך נפטרה?" לא הבנתי כלום

"לא יודע תאונת דרכים או משהו, ויש לו ילדה קטנה" הוא המשיך

"מה? הוא מגדל אותה לבד?"

"לפי מה שהבנתי מחברים טובים שלו, כן"

"יווא איזה חמוד יש לו ילדה והוא מגדל אותה" חייכתי

"שיר! מורה שלך!"

"כן כן הוא, הוא פסדר" ושנינו צחקנו.

 

בדרך הביתה חשבתי על רועי ולא האמנתי, ילדה? לבד? הוא?

זה היה נראה לי מוזר אבל גם מאוד יפה ומרגש.

כמובן שהתקשרתי להגיד ללין, מהר.

אני: נוו אני אומרת לך אח שלי מכיר אותו והוא אמר לי.

לין: אבל הוא כולה בן 26 זה לא מוזר?

אני: מוזר, אבל זאת האמת! אני אומרת לך.

לין: את רואה אז הוא עוד יותר חמוד, גם חתיך וגם מתוק.

אני: וגם המורה שלך אז תרגעי בבקשה.

לין: טוב טוב נרגעתי, יש פה מישהו חתיך ביי בובה.

ניתקה

לין הזאת לפעמים כל כך מפגרת.

נכתב על ידי כותבת סיפור. , 29/4/2008 08:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע ב-5/7/2008 22:26
 



בלוג סיפורים חדש ומקורי, פרק ראשון~


היי כולם(: ערב טוב וחג שמח.

אממ, היה לי פעם בלוג סיפורים ואחרי שהסיפור נגמר סגרתי אותו.

החלטתי לפתוח חדש ולא להגיד מי אני.

אז פשוט תקראו לי איכשהו, רק שם נורמלי אם אפשר.

ברשימות כתוב לכם על מה יהיה הסיפור.

אני כותבת אותו בזה הרגע, יש לי רק רעיון בראש לא סיפור מורכב.

אז אני מקווה שילך טוב, שתהנו, שתגיבו ושתכנסו לקרוא עוד פרקים.

 

 

שלום לכולם, קוראים לי שיר ואני בכיתה י' בת 16.

אממ אני לא ממש יודעת מה לספר על עצמי.

אני פשוטה רגילה שרק מחכה שמשהו לא נורמלי יפתיע אותה.

אני אוהבת הפתעות ואני אוהבת ריגושים חדשים בחיים.

יש לי שיער שחור עד הכתפיים גלי כזה, לא חלק לא מתולתל.

עיניים ירוקות ו1.69

אז בואו פשוט נתחיל בסיפור.

 

"היי מותק, בוקר טוב" נישקתי את לין.

"היי בובה, בוקר טוב גם לך" ענתה לי בחזרה.

"את יודעת מה קורה היום בבית ספר?" שאלתי אותה כולי מתרגשת לקפוץ.

*שתינו אומרות ביחד וצועקות*

"מחליפים את עמית!"

עמית זה המורה להיסטוריה ושתינו שונאות אותו מאוד.

בגלל שכל הכיתה לא חיבבה אותו ואנחנו כל הזמן עשינו לו צורות מחליפים אותו במורה אחר.

אז הלכנו לכיתה לראות את המורה החדש.

 

נורית הרכזת נכנסה,

"נוו יאללה איפה המורה החדש?" עומר שאל.

עומר הוא הערס של השכבה, אבל הוא חתיך חחח

"הינה אני זה בסדר, בוקר טוב לכולם" המורה נכנס

"קוראים לי רועי וכן אני יודע, אני צעיר וזה מוזר שאני מורה אבל סיפור ארוך לא נכנס לזה"

אני ולין מסתכלות אחת על השניה ופשוט לא מאמינות.

ממשיכות להסתכל אחת על השניה ומתאפקות לא לצרוח.

"אאאאאאווומייגאד, המורה הזה חתיך!" אמרתי בלחש

"ווואוו מאוד חתיך, תגיד רועי בן כמה אתה?" היא שואלת אותו

"אממ, איך קוראים לך?" שאל את לין.

"לין"

"לין, אני בן 26" ענה לה

"אוקי יכול להיות בינינו רומן מסתורי כזה לא?" לין אמרה ומתלהבת.

"לין תרגעי, הוא המורה שלך! את לא מתחילה איתו ברור?" אמרתי לה רצינית

"טוב טוב בסדר, אבל מותר להסתכל עליו?"

"ברור!! חייב." אמרתי ושתינו המשכנו והסתכל עליו.

"טוב ברשותכם אני יקח שלוק מהקפה שלי פשוט אני חייב קפה ולא הספקתי לשתות"

"כן בכיף, יש מצב שאתה עושה את זה בלי חולצה" לין אומרת לי וצוחקת

ואופס, כנראה שמה שלין אומרת קורה.

נשפך לו קפה על החולצה והוא הצטרץ להוריד את החולצה ולהשאר עם גופיה מתחת.

עכשיו כבר אי היה אפשר לסבול את היופי הזה.

הבנאדם מלא שרירים מטורפים ופשוט רציתי לקפוץ עליו.

 

אחרי שהשיעור נגמר הוא ביקש שאני יבוא אליו אחרי השיעור.

יכול להיות שבגלל השם משפחה שלי. לא יודעת.

"כן רועי, רצית משהו?" שאלתי אחרי שאף אחד לא נשאר בכיתה.

"אממ כן את האמת שרציתי לשאול אותך, לאח שלך קוראים נדב במקרה?" התעניין

"חח כן, אתה מכיר אותו?" תיארתי לעצמי שבגלל זה הוא פנה אלי.

"כן את האמת שכן, היינו ביחד בצבא. תמסרי לו דש מימני" חייך

איזה חיוך שאלוהים יעזור לי.

"כן ברור בשבילך הכל" חייכתי מבסוטה מהחיים.

"מה?"

"מה.. לא כלום. אמממ אני ימסור לו ביי!" רצתי משם.

פאדיחות.

 

זהו, איך?

נכתב על ידי כותבת סיפור. , 25/4/2008 23:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירוש ב-3/5/2008 15:46
 





1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבת סיפור. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבת סיפור. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)