לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגלוב


מין בלוג על מין.. אממממ....כל מיני נושאים....אמממ....בבית...ברחוב...אתמול...היום...מחר...אתם יודעים...זוגיות....שטויות....וכאלה.

כינוי: 

בן: 67





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

דמעתך


 

צליל קולך

רך וזך

הד הוא למבע ליבך

כה נקי וצח. 

 

גוון מבטך

מודאג עד נחרד

משקף פליאת עינייך

בסומק לחייך

 

זקיפות קומתך

כאצילות מעלה צווארך

מאשרת בקרב מוקירייך

מבית ומחוץ

כי את משענת קנה

לגמרי לא רצוץ

 

דמעתך הזו, היחידה

קורעת את לבך

ממחישה את כל מה

שאצרת בתוכך

 

ומשלפתע כשלת

ברי לכל

עד כמה טמיר הוא

כאבך.

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN mister normal ב-23/10/2007 09:30
 



מרגשת


 

מרגשת אותי חולשתך

 

מרגשת אותי עוצמתך

מרגשת לי שמחתך

מרגשת ממש היא עצבותך

מרגש ביותר הוא שחוקך

מרגשת עד מעציבה היא דמעתך

 

ההתרגשות הזו

היא בקרבי ילדה

בקומי עם הנץ החמה

ובשוכבי לישון

ההתרגשות הזו

היא מתנתך, יקרה

 

מרגש אותי כעסך

מרגשת אותי מאוד שביעות רצונך

מרגש אותי גון עורך

מרגש אותי ניחוחך

מרגש אותי תכול הים שבעינייך

מרגשות אותי ציפורנייך

 

ההתרגשות הזו

היא בקרבי ילדה

בקומי עם אור ראשון

ועד שוכבי לישון

ההתרגשות הזו

היא מתנה יקרה

יותר משאי פעם אדע.

 

מרגש אותי גופך

מרגשות אותי מותנייך

האחוזות בכפותייך

מרגשים אותי קימורייך

אבל יותר מהכול מרגשת אותי

אהבתך

 

ההתרגשות הזו

היא בקרבי ילדה

בקומי בבוקר

ועד שוכבי לישון

ההתרגשות הזו

היא מתנה ששווה

כל תג יוקר

מי ייתן ולעולם

היא לא תחלוף

מן העולם.

 

נכתב על ידי , 22/9/2007 14:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אייזיק ב-27/9/2007 14:33
 





3,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לisaac c. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על isaac c. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)