לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life



כינוי:  אביטלי 3>

בת: 30

ICQ: 262184769 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


ההי ^__^

 

מה קורה אנשים יפים [ ?! ]

איתי ? הכל פאקינג מעולה !

אני חדשה פה

 

אזזז ?

נעים להכיר (:

אביטלי 3>

 

מה לספר ?

עבר עלי יום נחמד די

ישנתי כמו דוב ואאז שלחו לי סמס

נוני שלי העירה אותי לדבר איתה אכפת לי הייתה לנו שיחה מצחיקה

אחרכך נסעתי עם ההורים לבית חולים בנהריה . . .

ואז הלכנו לנהריה והיינו בחנווויות קנינו כל מיני קרמים וכאלה

ואז חיפשתי עם יש vans מקוריות , אוווף איין !

 

חזרתי הבית עייפה והייתי צריכה ללכת לנוניק

ובסווווף היא נסעה לאירוע

נוני ? אין רגע בלעדייך י'אחות !

 

ועכשיו החלטתי לפתוח בלוווג

וסעמק המסנג'ר נידפק :/

 

גבי - עדי - אלונה ? אין יום בלעדייך .

אתן הכי חשובות , הכככי הככי [ !!! ]

 

בקיצר נדבר אה ?

בבי אחי XD

 

נכתב על ידי אביטלי 3> , 16/8/2007 21:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביטלי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביטלי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)