לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דסי

הגעתם לבלוג.. אז.. מה אני מקשקשת.. תתחילו לחטט לי בחיים.. אחרי הכל.. למה אני עושה את זה...? כדי שלא תשתעממו.. =] אני מקווה שתהנו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

זאת אני


 

מה קורה אנשים יפים שלי..? איך החיים? איך הילדים..? ובעלך..? מתלוצץ עם רופאיו? חחח.. סתם.. טוב כמה דברים..

 

א.אני קרציה  [ראו הוזהרתם]

 

ב.אני ראיתי את הפרצוף שעשית עכשיו אבל אל תדאג.. אני נחמדה.. אני לא רוצה להשוויץ אבל אומרים לי שאני יפה.. [ולא רק המשפחה.. לא שהם אומרים לי שאני מכועררת אבל זה לא נחשב]

 

ג.אין לי יותר מה לומר..

 

תראו כבר בבלוג שלי.. טוב אז.. תשמרו על עצמכם!

 

 

[תמיד רציתי להגיד את זה]

 

בייי..

 

נ.ב.

חתימות בין חמש לשש בבוטקה של יעקוב...

נכתב על ידי , 16/8/2007 21:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

ICQ: 441526803 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדסולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דסולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)