לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תכלס.. בלי זיופים

אמרו לי -"כתבי בלוג!" אז נחשו מה עשיתי? כתבתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007






הוא הביט בי, בעיניים הכחולות... הוא לא התקרב, לא שלח ידיים, רק הביט בעיניים כחולות קפואות ועם זאת מסוגלות להתביע אותי כל פעם מחדש.. הוא הביט ו... הביט.. לא ידעתי מה הוא רואה..

אני ישבתי על הדשא הלח מרגישה אותו מרטיב את חולצתי, יושבת קפואה.. עוקבת אחריי תנועות, הוא התקרב אליי ושלח יד לכיוון שערי, הייתי צמאה למגע, ואז הוא פתאום הוא חזר בו ותחב את היד אל תוך הקיס הקפוצ'ון הלבן שלבש... "משו לא בסדר?" שאלתי אחריי שתיקה.. בפעם הראשונה מאז השיחה הוא השפיל את עיניו

"אנה... אנה..." מלמל את שמי הלחשושים רכים שכמעט לא שמעתי, החרתי לשתוק.. לתת לא לזרום, להינות מהמראה שלו, החטוב, השרירי, המקסים, הגברי המושך האהוב כ"כ...

"אנה.." הוא אנח "אני לא מסוגל.." נעמדתי מביטה בירח, חושבת על כל הכוכבים שמבטים בי ובאהובי מנסים לחפש מילים מתאימות, נשיקות מתאימות, אווירה מתאימה, והכל כ"כ לא...

הוא נעמד חוזר ומביט בי בעניים הכחולות, אותם עניים כחולות שגרמו לי להתאהב בו שבה מאמריקה כעולה חדש, עם המבט המצחיק , מביט אובד עצות "יפה שלי.. נסיכה שלי... את החיים שלי אני אתן למענך" אני אוהב אותך. אני אוהבת אוהבת אוהבת עד שבא לי לבכות, תחבק אותי.. נשק אותי בשפתייך הרכות.. עטוף אותי בידך החמות.. זעקתי "את כל כך יפה, אני לא מסוגל לגעת בך...לקלקל אותך.." הוא צעד לכיווני ונעמד מולי שסנטימטר מפריד בינינו "אנה... אנה.." לחש, הרמתי את עניים ושפתיו התפשקו לחיוך "אני הבטחתי לעצמי שבאתי לפה, הבטחתי, הבטחתי אני הבטחתי! " הוא זעק והכה באגרופיו על הגדר החדשה שבנו ליד המדשאה. "אני הבטחתי.. הבטחתי.... הבטחתי " לחש לעצמו ושוב הביט בי בעניו הכחולות, שהפכו לים סוער, גע בי, אני מתחננת גע בי, טמא אותי, רוצה רק אותך, אהוב שלי וכאילו קרא את מחשבותיי פיו סגר עליי בנשיקה תובענית שהוציא ממני את סודותיי, תשוקותיי הכמוסים שהלשון חודרת לכל פינה ופינה, מנסה לחשוף חלק חלק וגורמת לעירפול חושים... הוא ניתק ממני שנייה והצמיד אותי אליו ונישק את מצחי, הנחתי את ראשי אל בית החזה שלו האנחת נאנחת סוף סוף. שומעת את דפיקות ליבו הפועם בקצב מהיר "אני הבטחתי לעצמי..... לעולם לא לאהוב "  

נכתב על ידי אני וזהו... , 29/11/2007 21:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני יושבת ומקלידה... רוצה שיצא משו מהלב שיגידו כולם אחרי זה בתגובות "וואוו- " להוציא משו מרגש, מהדבר הזה שפועם לי בצד שמאל בבית החזה.. פעימה אחרי פעימה.. וכל פעימה זה החיים שלי, כל פעימה שבלעדיה אני לא אוכל להמשיך...

 והלב הזה גרם לי לאהוב אותך.. הלב הזה, ואני לא יודעת איך גורם לי כל פעם מחדש שאני מביטה בך להתרגש, לאהוב אותך, לחפש אותך, לרצות כל פעם שתשוב- ואנשים אומרים "מה את כבר יודעת על אהבה? את בת 16.. מה כבר את יכולה לדעת על אהבה בגיל הזה.." אז אני לא יודעת לענות, אני בוכה בפנים שהם לא יראו, שלא יצחקו שלא ישמו לב ושהכול יראה כרגיל וההצגה תמשיך לה. אבל הלב שלי שם בוכה, בוכה שאתה לא איתי, רוצה שתחזור, רוצה שוב להרגיש את חום גופף.. כי קר לי ואני מרגישה בודדה, נטושה. ואני לא מספרת לאף אחד שאני מרגישה ככה בלעדיך, כדי שלא יחשבו שאני נואשת, שאני כ"כ אוהבת אותך כי זה לא מקובל, כל הקטע זה שהבן ירדוף אחריי, אז אני שותקת, בדממה שבה אני מתקיימת- וזה לא שאתה מזלזל בי או לא איכפת לך, אתה אוהב אותי- אני יודעת, ותגידו כולם מה שתגידו.. אתה כל פעם אומר לי את זה "אני אוהב אותך" עם רגש שאני יכולה להרגיש גם מטלפון ולהתעטף בו כמו בשמיכה רכה אבל ברגע שהמילים נעלמות ומתפוגגות באוויר- שוב קר לי. 

ואני יודעת שתתקשר היום, כי אתה תמיד דואג לי ואוהב כ"כ ואצלנו, ששנינו ביחד אין משחקים, אין מי עושה יותר, מי מקנא יותר, יש אותנו.ואת המילים הרכות האלה שבוקעות מהשפתיים ורוצות לתאר מה אני מרגישה, ואיך להסביר לך שלא משנה מה אני אגיד ואיך, לעולם לא תדע מה אני מרגישה כלפייך..

תצטרך ללכת ללב שלי, שם- בבית החזה מצד שמאל להקשיב לפעימות שלו שאני איתך להרגיש את החום שזורם בגוף לידך ולהבין שבלעדייך אין לי חיים...

נכתב על ידי אני וזהו... , 28/11/2007 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אני וזהו...

בת: 32

ICQ: 237989350 







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני וזהו... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני וזהו... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)