לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Escapare contigo para siempre



Avatarכינוי:  -אפרי-

בת: 29

ICQ: 229694123 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

סיכום שנת 2007 =)


אחח..שנה כייפית וגם קשה..

אז בשנה הזאת קרו מלא דברים..

אז הנה כמה מהם-

1.הכרתי פורום פשוט מדהים שנקרא פורומייט שאני פשוט אוהבת אותם למרות כל המריבות והקשיים שהיו בדרך,

וגם פגשתי את מיטל שבגללה הפורום הזה נוצר =)

2.הכרתי חברים אומנם בצ'ט אבל הם עד היום מלווים אותי אור,יובל,שובל ותומר אני אוהבת אתכם 3>

3.התקבלתי לסטודיו שכלכך חלמתי להתקבל אליו ולמדתי כלכך הרבה דברים חדשים על כמו שנקרא עולם הזוהר..

4.התאהבתי,שנאתי,קינאתי..הרבה רגשות כאלו קרו לי בשנה הזאת..

גם בשנה הזאת...סבתא שלי נפטרה זה אחד מהדברים הקשים שעברו עליי...

6.אה..ובגם בשנה הזאת הפסיקו לצחוק עליי..

7.השתנתי כל פעם מחדש כל הזמן השתנתי התפתחתי וזה הדבר הכי חשוב..

 

אז..

תום,

נופר,

נופית,

לילי,

אסף,

3 הספריות,

מעיין,

אור,

שובל,

יובל,

תומר,

פורומייט

וסטודיו..

יפים ויפות שלי..תודה על שנה נפלאה שלפעמים אומנם הייתה קשה ועצובה..

אבל אני עדיין מודה לאלוהים כל יום שקרה מה שקרה..=)

נכתב על ידי -אפרי- , 1/1/2008 16:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אפרי- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אפרי- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)