לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't Worry Be Hippie!


Wellcome to the Jungle

Avatarכינוי:  מר. בלופר

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

Sabaton


משו כאן מריח לי ממש לא טוב...... יש הרגשה של שחיתות בבצפר... מוזר שכל הכיתות בבצפר יצאו לסיור הזה ורק אנחנו לא, גם אחרי שניסינו ופנינו ופשוט אמרו לנו "אין לכם מה לפנות אליי, הדלתות שלי סגורות" וכעסו על זה שניסינו... משו שם מריח לי פישי....... אז אני אומר את זה חד וחלק: מקיף ט' בית ספר גרוע, מורים גרועים, והנהלה מושחתת


____________________________________________________________________________

 

6 Days of fire, one day of rest June 67' tought them respect control Jerusalem!!! 

 

גבירותיי ורבותיי!!! הייתי בהופעה של סבטון!!!! המשימה הכי קשה בערך מכל המשימות שלי הושלמה!!!!!!!

היה כלללללללכךךךךך טוב!! הלכתי עם איתי ומראורלביאאיתןשורק! (על חאקי) והיה הדבר הכי כיפי ומשחרר שעשיתי ב10 שנים האחרונות

*עשיתי חצי-חצי לסולן שלהם!D:*

 

אוהב, לא חפרתי, סתם עדכון לא חשוב שכזה,

טל

נכתב על ידי מר. בלופר , 18/9/2008 15:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרא עם צימוקים!


"חרא עם צימוקים! המדינה שלנו זה חרא עם צימוקים! מי שרוצה לחיות טוב בארץ חייב לחיות בחו"ל!"

 

עיצוב חדש, עידכון חדש והתחלה חדשה.

שנת הלימודים רק התחילה, ודווקא טוב לי! אפילו טוב לי מאוד! אני מרגיש שאני עושה את הדרך הנכונה כדי להגיע אל האושר... אני מרגיש שהשתניתי בעצמי... אני מרגיש כאב בצד שמאל של החזה.. ואניכעלןינמאפ3דגףע (אומר לך אה! אה זה צליל בתוך מילה! את לא רואה שהבנאדם מותקף אולי? אי אפשר למות בבית הזה?!"

 

נדמה לי שאמאבא מרוצים ממני... סוג-של, בשבט הולך מצויין מבחינתי (היום שידכתי לברדרעי את התחת עם רובה סיכותXD XD) ולימודים זה לימודים... בראש ובראשונה... כנראה הבנתי שלהיכשל זה לא הצד החזק שלי, ושממוצע של 66.666666 (איזה אפל אני) לא יביא אותי לשום מקום...

היום, לראשונה מזה עשרות שבועות עשיתי שיעורי בית (!!!) {קריאות הידד וכל הכבוד לי!}, תחושה מוזרה אך נעימה ומוכרת שכזו... מחזירה אותי לימים שהייתי בא כל יום לבצפר, לכל היום (!!) שהייתי חביב על המורים.

נדמה לי שפתחו בצפר יסודי בתוך המקיף ולא סיפרו לנו.. כמה ילדים קטנים!XO אלוהים ישמור! אני באותו בצפר עם החניכים שלי! איזה מוזר זה! פאק!

כבוד המנהלת הדגולה רחל שיבר החליטה באופן חד משמעי אסור לבנים לענוד עגילים בשטח בית הספר, לא ממש בא לי להרחיב, אבל בוא נסגור את זה ב"זיבי על אמא שלה" ו.... שתעיף אותי מצידי מבצפר, היא וכל ההנהלה המזויינת הזאת יכולים ללקק לי תביצים ולהגיש לי דו"ח על איך הייתה החוויה.

אז מה אתם אומרים? יקרה או לא יקרה? האם יום רביעי הוא באמת סוף העולם? האם אני צריך להתחיל למצות את היומיים האחרונים של שארית חיי? נחכה ונראה...

 

_______________________________________________________________________________

 

גבירותיי ורבותיי.. בעוד 3 ימים זה קורה!!!!!!!! הלהקה הכי טובה שקיימת כיום על פני כדור הארץ (אני משער שיש כמה וכמה מכם שישללו זאת באופן מידי..) Sabaton מגיעה לארץ להופעה אחת!! ולי יש כרטיס!!!!!!!!!!!!

כןכן... אני חולה נפש, צילמתי את הכרטיס להופעה, אבל כשראיתי אותו התרגשתי כמו ילד קטן!

ואוו! לא ידעתי שהם כלכך מוכרים:O כתבה באינטרנט, כתבה בידיעות אחרונות ודיבורים רבים על הגעתם ארצה! לא האמנתי... אבל הם די נשכחים עכשיו בשל הגעתה של החיפושית הזקנה וההשראה שלי לנגינה ולמוזיקה פול מקרטני.. אני לא מאמין שסופסוף יש הופעה שהכי מקרבת אותי ללהקה שאני הכי אוהב בעולם, וכרטיב עולה איזה 5,000 שקל בלי להגזים! אז לא נראה הופעת יחיד של הביטלס... אבל היי! אני הולך לסבטון! תהיו גאים בי! זו אחת המטרות שלי! XD

 

אוהב עד כלות נשמתי,

טל

נכתב על ידי מר. בלופר , 9/9/2008 01:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,559

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר. בלופר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר. בלופר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)