לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג החיים!


היי הגעתם לבלוג שלי! כמו שאתם יודעים בבלוג הזה יש במה שיש בכול בלוג! אין מה להגיד חוץ מי זה ביי ותהנו באתר! D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

תמונות-לעיצובים!


הינה תמונות לעיצובים,אנה לא להעתיק,שוב יהיה בצד את מספר הבלוג בקטן!

התמונות:

 

 

נכתב על ידי , 29/9/2007 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתימות-|אנגלית


חתימות באנגלית שאני הכנתי!

לשימוש אישי בלבד!

על כול חתימה יהיה כתוב בקטן את מספר הבלוג כדי

שלא יעתיקו אבל עדין תוכלו להשתמש בהן! 

="216x144",="216x144"

="216x144",="216x144"

זהו בינתים בקרוב אכין עוד!

 

נכתב על ידי , 29/9/2007 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג החיים!


היי הגעתם לבלוג שלי,

כאן יהיו כפתורים לשימוש,

חתימות-שמות באנגלית ועוד!

טוב אני מקווה שהבלוג שלי יעזור לכם!

עופרי,מנהל הבלוג! 

 

 

="244x152"

נכתב על ידי , 23/9/2007 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 27

ICQ: 7643289 






הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדורגלן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדורגלן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)