לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wtf?!?!?!

אני ילד מראה טוב נראה לי אופי גם יש צדדים טובים ויש פחות על תתיחסו לעיצוב.. לא ממש אכפת לי ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אוףףףףףףף


אןףףףף מה יש לי

אני בידכאון עמוק בגלל ילדה בגלל אהבה זה בחיים לא קרה לי לא הגעתי למצב כזה

החברה שהייתה לי ונפרדנו לפני איזה שבועיים זה אוכל אותי

אין שעה שאני לא חושב עלייה

אני חולם עלייה בלילות

אני חותך ת'צמי אני משתגע פשוט

כל דבר קטן מטריף אותי מרתיח לי ת'דם

ההורים שלי שמו לב ולא רציתי לספר להם

אז הם קבעו לי תור לפסיכיאטר שאני כבר מטופל אצלו כמה שנים

סיפרתיח לו הכל הוא הביא לי לקחת כדורים... כדורי הרגעה

אתם מבינים לאיזה מצב אני מגיעה שאני צריך לקחת כדורי הרגעה???

אין אני לא יכול יותר אני משתגע

אני לא יודע מה אני עושה עם עצמי

אולי הכל קורה לי בגלל האהבה הזאת אני לא יודע מה יש לי

אתם תראו איך אני מתנהג תחשבו אני משוגע...

טוב לא יודע מה יש לי

נכתב על ידי , 30/8/2007 22:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוזר לי...


בזמן האחרון אני ממש אבל ממש משתנה

כמעט בהכל וזה ממש ממש מוזר לי

אני משתנה בהתנהגות בסטייל של הבגדים שאני אוהב בהכל כמעט

אני משתגע מבפנים יש לי תור לפסיכיאטר יום שלישי

אז אני יידבר אתו ויגיד לו כל מה שיש לי נראה כבר מה יהיה

האמת דיי טוב לי עם השינוי הזה למרות שהוא לא ממש טוב חלק חושבים

סיפרתי את זה לחבר טוב שלי והוא ממש דואג...

טוב אני מק'ווה שהכל יהיה בסדר...

מחר אני בסנטר איזה כיף יהיה!!!

נכתב על ידי , 26/8/2007 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב החיים בכל זאת ממשיכים עם  כלה רע שיש בהם תמיד יש גם טוב...

יש לי חברים טובים אני יוצא אתם עושה כיף אתם לא מבינים!!!

תמיד אמא שלי מרשה לי להישאר בחוץ רק עד 1...

אז אמרתי לה שאני יושן אצל חבר.. נישארנו בחוץ עד 4 היה מזה כיף!!!!!!!!

טוב נושא אחר... ביררתי... אני כן אימו!

כאילו חוץ מהמראה שבזמן האחרון האמת ממש נדלקתי על זה נראה לי אני גם יינסה להיראות כמו אימו

בדקתי ולפי התכונות אני בדיוק אימו ומראה יהיה עוד מעט...

ידידה ממש טובה שלי ממודיעין דיברתי אתה היום והאמת בזמן האחרון קצת התרחקנו וזה

אבל תמיד היה טוב לדבר אתה...

ויום ראשון כמעט בטוח אני הולך אתה לסנטר ככה שיהיה נחמד...

life suck

but u need to learn how make the best from it

משפט שלי המצאתי עכשיו XD

 

נכתב על ידי , 21/8/2007 22:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 30

ICQ: 294001888 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanother (sexy) boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על another (sexy) boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)