לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נעל


החיים שלי, נעל allstar חביבה

Avatarכינוי:  חייה של נעל all star

בת: 16

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אני אפילו לא יודעת עדיין אם מישהו קורא פה...


אז הבטחתי שיהיה פוסט תמונות והוא יהיה אני מבטיחה!

פשוט שולה אמורה להיות כזאת אופטימית ושמחה ובימים האחרונים לא הרגשתי ככה...

אז פשוט ויתרתי על לכתוב...

אני מבטיחה מבטיחה מבטיחה ששולה תמשיך לכתוב...

אם מישהו מהקוריאם שהיו פה עדיין קוראים אז אני מתנצלת...

ואם לא ויש קוראים חדשים אז מוזמנים להיכנס לחודש הקודם ולקרוא קצת על שולה P:

 

ביי ביי

אוהבת אותכם הפעם

שיר ולא שולה

נכתב על ידי חייה של נעל all star , 8/9/2007 17:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחייה של נעל all star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חייה של נעל all star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)