לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חסה מדברת

על החסה אפשר לומר הרבה דברים; היא ירוקה, אין לה מחלות מין ובוודאי שלא איידס. אבל החסה -בתור חסה אוהבת את כולם. וכולם אוהבים אותה- כי היא חסה. ואלו הם חוקי הטבע

Avatarכינוי:  חסה מדברת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שאלון לשנה החדשה


החלטתי שמתחשק לי לענות על שאלון. סתם ככה- ביום לח בשנת תשס"ח :-P

 

אגב- שנה טובה. לכל החסות, הגזרים, הקולורבים ושאר ירקות ..:-P

 

 

1. לגור עם מישהו.
2. לגור לבד.
3. לקבל תלוש משכורת.
4. לדפוק את האוטו ולהחליף פרטים.
5. להיות באוברדראפט, בלי שום מקורות הכנסה נראים לעין.
6. ללמוד מתי ואיך להשתמש בשואב אבק.
7. לבשל לבד ארוחה לשישה אנשים.
8. לשלם לבד על ארוחה לשישה אנשים.
9. להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה.
10. לריב על חניה.
11. ללכת מכות (לא בהכרח על חנייה).
12. להגיד משהו שתצטער עליו כל החיים.
13. לעשן סיגריה.  לעולם לא!
14. לקנות קונדום בבית מרקחת.
15. להשתמש בקונדום.
16. לקשור עניבה.  אין לי מספיק כשרון בשביל זה.. :-P
17. לצאת מהצגה באמצע.
18. לא להנות בהופעת רוק.
19. לגשת למלצר בפאב ולבקש שינמיכו את המוזיקה.
20. להזמין את אבא שלך לקפה ולדבר על הבעיות שלו.
21. לקנות דיסק של מוזיקה קלאסית.
22. להודות שאין לך תמיד סבלנות לג'אז.
23. לעשות לעצמך מסיבת יום הולדת.
24. לקנות מעיל עור "לכל החיים".  בשביל מה?
25. לפלרטט עם אישנ נשויה.
26. לנהל רומן עם אישה מבוגרת ממך בהרבה. . אבל אם זה יקרה אני רוצה את כרובי! :-P
27. להשתתף בהפגנה.  ועד שמצאתי את ג'ו נגמרה כבר (ההפגנה נגד עסקת הטיעון של קצב. יא אני מגניבה ונסעתי לשם)
28. לקנות בסופר בשלוש לפנות בוקר. ובדר"כ קונים סנדוויץ ובקבוק מץ גדול של פריגת ויושבים בתחנת אוטובוס לאכול כמו פליטים.
29. לעשות עגיל.  זה כואב , נו!
30. ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן. 
31. לא לצעוק על הבוס שלך, למרות שאתה צודק.  לא צעקתי ולא צעקתי..:-P
32. להתפטר.  
33. שיפטרו אותך.  חח הם מתים עלי בעבודות- מי יפטר אותי?
34. לבקש העלאה.
35. להתחיל דיאטה.  
36. לשבור דיאטה.
37. להרשם למכון כושר, ללכת פעמיים ולא לבוא יותר. לא נרשמתי מעולם. ספורט לא כיף שם בכלל.
38. להיות בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם. חוץ מניו-יורק ואמסטרדם..:-P
39. להתנשק בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם.  הייתי שם עם ההורים. את מי אני אנשק- אמא?!
40. לעשן ג'וינט. פויה.
41. להרגיש שלבך נשבר.
42. לשבר את לבו של מישהו אחר. .. מסתבר שזה קרה.. נגיד ש.
43. לדבר על חתונה.  כלומר- לבקש מסבתא ודודות שיפסיקו ללחוץ על זה, כי לא- אני לא אתחתן עוד שנתיים.
44. להפסיד יותר מ-100 דולר בקזינו.
45. לריב עם חבר\ה קרוב\ה ולהפסיק לדבר איתה\איתו לתמיד.  בסוף תמיד משלימים.
46. לקום עם האנג-אובר.  לא משתכרים.
47. לעמוד על במה ולדבר (או לאלתר).  :-D כל כך הרבה פעמים
48. להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם, למרות שהם לא לוחצים.
49. לכתוב שיר.  :-]..פםפם.
50. לגנוב מהמכולת שוקו ולחמניה בחמש בבוקר.  למה שאני אגיע למכולת בכזאת שעה?! ובכלל איזה מכולת פתוחה ב-5 בבוקר?!
51. להשאיר טיפ ענק למלצר(ית) יפה. , אבל לא כי היא/הוא היו יפים
52. להתחיל עם בן המין שלך. , כלומר- לא נראה לי שהתחלתי עם מישי. אבל אתם מוזמנים לתקן אותי :-P
53. להיות בפגישה עיוורת.
54. להיות בהופעה של שלמה ארצי.
55. להיות האדם היחיד שלא מדליק נר בהופעה של שלמה ארצי.
56. לנהל רומן של לילה אחד .. זה כזה זנותי מצידי, בעיקר כי זה קרה יותר מפעם אחת..:O
57. לנהל מערכת יחסים של יותר משנה. .
58. להגיד "רגע, אני מוכרחת לבדוק ביומן." .. מה לעשות שאני אדם עם המון עיסוקים..
59. לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16. אני לא זורקת כלום.. :-P
60. להודות שלא הצלחת לגמור את "שר הטבעות".  לא ניסיתי להתחיל לקרוא את זה בכלל.
61. לאכול סושי.  ואחרי סוכות לפני שנתיים הפסקתי לעשות את הטעות הזאת.
62. לצבוע חדר, או לפחות לתלות תמונה לבד. . אני שימושית~~
63. להשתתף במנגל ולטעון שזה ברבקיו.  XD
64. לראות סרט כחול.  חוויות אפלות מהימים שבהם עוד הלכנו לשבת על גגות ולשחק D&D
65. לקרוא ספר עם מעל אלף עמודים.
66. לקבל פרחים. . אחד.
67. לרשום במכולת במקום לשלם.  בקיוסק של הבריכה
68. לעשות פסיכומטרי.  עוד לא
69. 69.
70. להתווכח עם שוטר.  "אני אקח אתכם למקום בו מחללים הרבה!" XD
71. להגיע לכנרת בחורף. - הכל בגלל אמא
72. להגיע למסקנות סופיות על דעותיך הפוליטיות.  
73. להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה.  פוי- להשתכר.
74. לקנות מחשב, או לפחות לדעת להשתמש בו. . למרותש אני נכת מקלדת..
75. לדעת בעל-פה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה" . "מי נתן את ההוראה?!"
76. ללכת לישון לפני שאתה עייף, כי מחר אתה חייב לקום מוקדם.
77. לתלות דגל ביום העצמאות.
78. לקנות מתנות לחג.
79. להבין שכבר לא תניף את הגביע. , למה לא?!
80. להתחשרר מהצבא, ובהזדמנות זו, להפסיק לדבר בראשי תיבות.
81. לשבור רגל.
82. להחליט אם אתה מאמין באלוהים.
83. להתאהב בכוכב קולנוע ולהאמין למשך יומיים שיש לך סיכוי.
84. לגלח את איבר המין
85. להחליט על זהותך המינית.  
86. להאמין שהשופט בן-זונה.
87. לישון בסרט של סטיבן שפילברג.
88. להודות שישנת בסרט של אינגמר ברגמן.  חח עוד לא יצא לי לראות אחד לדעתי
89. לגדל זקן.  XD
90. לדעת להגיד "מסצ'וסטס".
91. לישון בעירום בקיץ.
92. להביא מישהו\מישהי לארוחת ערב אצל ההורים.
93. ללמוד שאסור להכניס סוודרים מקשמיר למכונת הכביסה. - למה נראה לכם שיש לי סוודר מקשמיר?!
94. לאכול משהו מאוד לא כשר. !!!! הכי טעים.. :-P
95. להבדיל בין וויסקי ובורבון, משי וסאטן, נפוליטינה ומרגריטה.  יום אחד אדע.
96. להצליח להיות לבד יותר מיומיים, ולהנות מזה.
97. להפסיד בכבוד.
98. להפסיד בכוונה.  חח הוקי-אוויר!
99. להחליט את מי אתה אוהב יותר, שלמה ארצי, שלום חנוך או אריק איינשטיין.
100. להפסיק לשאול "מי אני".  אני-אני. נעים להכיר.

 

ואלו 100 דברים שאני אמורה לעשות- ואת חלקם לא אעשה גם מעולם.

 

חולצות עם מחשוף עושות לי רע- כי אני לבנה לאללה.

אבל לפחות אז באורח פלא יש לי צוואר שניתן להבחין בו בעין בלתי מזויינת :-P

 

חסה.

נכתב על ידי חסה מדברת , 13/9/2007 00:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/9/2007 17:57
 



איך אומרים חסה באוזבקיסטנית?


"תפרפרי, תפרפרי.
תתעוותי לאלפי מחוזות של
הנאה.
את מסתחררת- לא מספיק מהר-
והעולם, על כל גווניו, רודף אותך בפנורמה.
תפרפרי, הסתחררי,
צייריבתנועותייך מעגלים
חסרי תנאים ועכבות.
תפרפרי, תפרפרי."
(פנורמה/ מה זה משנה)

 

XD "שיר נבואי קוסמי עליז". (LOL הצחקתי את עצמי הכי בעולם כרגע. XD גדול)

 

אז ככה: סרטים זרים שלא באנגלית.

הם נפלאים. תמיד יש בהם שחקנים שיכולים לדבר שטויות, יכולים לדבר ג'יבריש ותמיד זה יישמע נורא עמוק.

או שהם יכולים לדבר על הנושאים הכי כואבים/עמוקים בעולם ולהישמע כמו הדבר הכי מצחיק בעלם (מונולוג קורע לב שוודית- נראה אתכם לא מגחים באמצע!)

 

אני אישית חושבת שעדיף לראות אותם באצע הלילה- כשרואם סרט בהונגרית באמצע הלילה זה מוסיף לו המון.

 

סרטים זרים הם טובים בכל ז'אנר-

מצוייר, דרמה, קומדיה, מתח, אימה- רק שלא יהיו באנגלית.

 

מצידי שיהיו בשפה הכי נידחת שיש: סלובקית, פולנית, גרמנית אפילו אוזבקיסטנית וצ'רכסית.

ורצוי שיהיה לסרט אחלה של פסקול (כמו חתל שחור, חתול לבן- למי שמכיר. ומי שלא מכיר אני אכיר לו..:-P )

 

ובנתיים זהו.

 

חסה מדברת.

 

חסה לא חסה: רק שמישהו יסביר לי למה בכל הסרטים הזרים המגניבים שלא באנגלית חייבת להיות לפחות סצנה/דמות "גאה"? מה קרה, נגמרו הרעיונות?

 

 

 

נכתב על ידי חסה מדברת , 4/9/2007 00:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסה מדברת ב-5/9/2007 23:04
 





326
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסה מדברת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסה מדברת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)