לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog , My Life! :D


אנחנו חיים למען דברים שאנחנו מוכנים למות למענם.

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2013

עמותות,תמונות של חיות, הסברים, עצבים. תקראו כי זה חשוב!


תשקיעו רבע שעה מזמנכם לקרוא את זה. זה באמת חשוב. לכל אוהבי החיות!
אז ככה, יש לי המון עמותות למינהן בפייסבוק וחלק מהן אני גם מתנדבת. אני בית אומן לכלבים וחתולים. מי שלא יודע מזה בית אומן זה פשוט בית זמני.

בזמן האחרון אני שומעת דיי הרבה, וגם רואה את הקטע שאנשים מעדיפים לקנות כלב בכמה אלפי שקלים, במקום לקחת מעמותה או כלביה כלב ממש מתוק ב650 ש''ח שזה רק הסל אימוץ-שבב,סירוס/עיקור וכל החיסונים. ומקבלים את הכלב הכי מדהים בעולם. כנ''ל לגבי חתולים. מה ההבדל בין פרסי שעולה כמה אלפי שקלים לחתול רחוב שעולה 350 ש''ח? 

ממש עצוב לי לראות ולשמוע שכ150 אלף כלבים מורדמים בשנה ואינספור חתולים מתים ברחובות. 

כדי לעשות סדר קודם אני אדבר על כלבים. 
אני התנדבתי בכלביה אחת שזה בעצם בית עם שטח ענק של אישה בשם אורה. אישה זקנה וחולת סרטן. היא הפכה את הבית שלה ואת כל השטח הענק שלה למקום לכלבים חסרי בית. ישלה מעל ל100 כלבים בכלביה הזו, והם מכל הסוגים וכל הצבעים שכל מה שהם מחכים לו זה רק בית. אהבה ממישהו ובית. יש שם כלבים שמחכים מאז שהם גורים. כמה שנים. זה ככ עצוב. הכלביה של אורה פועלת רק על תרומות של אנשים. אנשים תורמים כסף, אוכל, טיפולים רפואיים. הכלבים שם ככ עצובים ומסכנים. ואורה היא לא היחידה! יש עוד המון המון עמותות שפועלות על תרומות של אנשים(לא כמו צער בעלי חיים שמקבלים כסף מהמדינה, ואגב הם מרדימים את החיות שמגיעות אליהן.לפעמים נותנים שבועים ולפעמים כמה דק או שעות.) לאחרונה התחלתי לעזור לעמותות עם כלבים ולקחת אלי לאומנה גורים קטנים. באמת שהגורים האלה ככ מדהימים!!! והם שווים יותר פי 3485789275892 מכלבים גזעיים שעולים כמה אךפי שקלים. לפני כמה ימים ראיתי בפייסבוק אישה שמוכרת כלבים ב4000 שח, גזעיים. תאמינו או לא, ראיתי המון כאלה בכלביה של אורה, כלבים מסכנים שרק רוצים בית וחום, ועליהם משלמים 650 שח ומצילים חיים. ככ עצוב לי. ולראות ככ הרבה כלבים משוטטים ברחבות באר שבע, וילדים מתעללים בהם. משחקים איתם כדורגל, שורפים אותם בלג בעומר. אני רואה כל יום כלבים שמגיעים למרפאות עם אוזן חתוכה, זנב, אפילו איבר מין. עם ברזל בתוך הגוף או שקית שהייתה ככ הרבה זמן קשורה לצאוור של הכלב שפשוט נכנסה פנימה. כל מיני חתכים ומה לא. פשוט מזעזע. אנשים נוטשים כלבים זקנים, קטנים, חולים. יש כרגע בכלביה כלב דלמטי בן 12 שהמשפחה נטשה אותו. אנשים טסים לחו''ל ועוזבים את הכלבים שלהם.

 

הינה כמה מהכלבים שאני קיבלתי אלי לאומנה:


 

 

 

ועכשיו לגבי החתולים.
אני עוזרת לעמותת ''גירגורים'' כבר כחמש שנים. שני אנשים מדהימים בשם אורי ורויטל. הקימו את העמותה בעצמם ומנהלים אותה. הם נמצאים בצפון, ברמת ישי, והם עוזרים לחתולים בעיקר וגם לכלבים מכל הארץ! מהדרום ועד הצפון. תמיד נענים לעזור. בהתחלה כשעזרתי להם הקשר בינינו התנתק, הם הביאו אלי שלושה גורים יונקים של חתולים. גידלתי אותם בעצמי במשך כחצי שנה. היה מתיש מאוד. אבל לבסוף הם לקחו את הגורים אליהם, ואחת נשארה אצלי :) לאחר כחצי שנה, שנה, ראיתי בפייסבוק שהם פירסמו שיש 4 גורים יונקים מתחת לביניין בפתח תקווה. ישר התקשרתי אליהם ושאלתי לאן ללכת, הלכתי לקחת אותם ומאז אותו היום אני עוזרת להם כל הזמן! הם תמיד יודעים שאם לא מוצאים פיתרון, מביאים אלי את היונקים הקטנים. בהתחלה לא הייתי הכי מיומנת, והגיעו אלי גורים בני כמה ימים, אפילו שעות-עם חבל בטבור ועיניים סגורות, ומתו לי כמה שגרים. שניים ניראליי. תמיד שהייתה לי הבעיה הכי קטנה, לא משנה באיזו שעה הייתי מצלצלת אליהם- הם תמיידדדד היו עונים. תמיד לעזור ולדאוג.  הם אנשים מדהימים שאפילו ביומולדת שלהם במקום לחגוג, הצילו חיות. אנשים מדהימים שנותנים את כל כולם בשביל לעזור. 
ותאמינו או לא גם לחתולים עושים מעשים לא מזוויעים פחות. ילדים שמכניסים חתול לשק ומתחילים לחבוט בו במדרכה, חתול שדרסו אותו והשאירו לגסוס כמה שעות טובות על הכביש, חתול שדרסו אותו ובמשך כמה שבועות הלך ברחובות בלי רגל עם לסת שבורה ואף אחד לא הזיז אצבע כדי לעזור לו. גורי חתולים קטנים יונקים, שאמא שלהם נדרסה או פשוט עזבה ואף אחד לא מוכן לעזור להם. קטניים ואומללים שפשוט מתים בייסורים מרעב..

הינה כמה תמונות של חתולים שהגיעו אלי לאומנה:


 


 





(הג'ינג'י נשאר אצלי עד היום והכהה יותר אומץ ע''י ידיד של אמא שלי :)





(רק התחילה לפתוח עיניים)



(לא שרדו..\: )



(גם לא שרדו. כל יום מת לי אחד.)



(שני אלה מהשלישיה שהייתה אצלי חצי שנה. את הימנית אימצתי..השלישית לא בתמונה)



(את החתול הזה אימצתי מהרחוב כשהוא היה בן חצי שנה) 


לבסוף לדעתי המסקנה היא:
תנסו לעזור כמה שיותר לחיות האומללות, אם יש בכם קצת חמלה. בין אם זה לתרום 10 ש''ח כל חודש לעמותה מסויימת, או לתרום לפעמים כמה ש''ח לאוכל וכו', לקחת לאומנה מי שיכול, לפעמים לעשות פשוט שיתוף בתמונות של חיות, או לייק, אם אתם רואים חיה פצועה תצלמו ותשלחו לאחת העמותות כמו לדוגמא גירגורים. אל תשבו בשקט, אני בטוחה שכל אחד ואחד מכם יכול למצוא דרך לעזור לחיות המסכנות האלה. כל אחד יכול לתרום משו, אפילו אנשים שיודעים לעצב בפוטושופ לעשות מודעות יפות לפייסבוק עם כלבים וחתולים לאימוץ או עזרה.


והכי הכי הכי חשוב!!!! תסרסו ותעקרו את הבעלי חיים שלכם!!!

ובבקשה אל תגידו שזה נגד הטבע או שזה להתעלל בחיה. להתעלל בחיה זה לגרום לה ללדת ולגורים שלה למצוא בתים שבסופו של דבר עוזבים אותם ברחובות. כל החיות שלי בבית, שתי כלבות ושלושה חתולים, כולם עברו עיקור וסירוס. כל החיות שלי בריאות ויש להם המון שימחת חיים.
את הכלבה השניה שלי, אני עקרתי כשהיא נכנסה להריון, ראיתי שגדלו לה העתינים וישר לקחתי אותה לוטרינר לעיקור.
תחשבו שבשנה מומתים כ150 אלף כלבים, ננטשים לא פחות(כל יום בכל עמותה לפחות כלב אחד!! ובאמת שבדרכ זה חמישה גורים, ארבע, כלבים מבוגרים..זה אף פעם לא אחד) והחתולים שמתים ברחובות או מפוצצים חתוליות ועמותות.

עיקור וסירוס מעלה את תוכלת החיים של החיה שלכם. הוא מונע מחלות מסויימות. הדיכאון של הכלבה שכל הגורים שלה נלקחים ממנה. הגורים שבדר''כ מגיעים לבתים שעוזבים אותם. פשוט סבל אחד גדול.
תשקיעו עוד 150-300 שח בשביל הבריאות של החיה שלכם ותעקרו ותסרסו אותה. רק טוב יצא מזה.  

ואם אתם רוצים כלב או חתול, אז רק מעמותות וכלביות. תצילו חיים במקום לקנות כלב גזעי באלפי שקלים. ותאמינו או לא, גם בכלביות אפשר למצוא הרבה מאוד כלבים גזעיים וגם חתולים גזעיים. לפעמים אנשים טסים לחו'ל או עוברים דירה ומשאירים מאחורה את הכלבים שלהם, שהם גזעיים. כמו האסקי סיבירי, דלמטי, רועה גרמני, פודל,פיקינז, סאן ברנרד ועוד ועוד. יש אפילו כלבים מאולפים! הבוסית של אמא שלי אימצה מכלביה כלבה שהייתה כלבת נחיה, הבעלים שלה מתו והיא הגיעה לכלביה. כלבת נחיה מאוד מאוד יפה ונוחה. 

אז אם אתם מעוניינים לאמץ חיה- רק מכלביות ועמותות!!! 

ואם לא עיקרתם או סירסתם את החיה שלכם- זה הזמן!!!

אני יודעת שזה מאוד חופר אבל זה גם מאוד חשוב! תפיצו את זה כמה שתוכלו. אולי תצילו כמה חיים :)

נכתב על ידי , 14/2/2013 00:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuKishka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YuKishka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)