לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY LIFES SHIT


אני רושמת פה את כל מה שעולה לי בראש

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

עאלק אימא טובה חח!! שטויות במיץ!!


 

אני פ-ש-ו-ט לא יכולה לסבול את זה!!!!

מה יהיה איתההה??

היא מתנהגת כמו איזה ילדה מתבגרת!!!!!!!!

נמאס ממנה!!!!!!!!

 

היא רק רוצה שאנחנו נעשה את אשר היא מבקשת!!

מה?? לא להתייחס למצב רוח שיש לנו ולהתיחס לשלך?!!!!!

 

התחלתי להאמין שקשה מאוד לשנות בן אדם!!!

אני מודה שהיא עברה שינוי לתקופה קצרה אבל..היא חזרה שוב לאותה בת אדם!!!!

 

ומה יש לה להגיד חוץ מ ..

1- אתם עשיתם ממני חסרת אונים

2-אתם שברתם אותי

3- אין לי כוח לשטויות שלכם

4-עופו לי מהחיים

5-לא רוצה לראות אף אחד מכם

6-אני רוצה להיות לבד

 

ועוד..

 

תפסיקי כבררררררר לדבר כמו איזה מתבגרת!!!!!!!!!!

תזכרי שאת ה - אימא ואת האחראית!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 23/6/2008 11:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחברה הכי טובה,האחת והיחידה


הכרתי הרבה חברות אני יודעת,
את הצרות של כולן אני שומעת,
עוזרת כשצריך, תמיד אני מנסה,
את כל מה שאני צריכה אני תמיד עושה.

ויש אחת ויחידה שעושה בחזרה למעני,
מישהי שבתור חברה, היא החצי השני,
את תמיד עוזרת לי ונמצאת כשאותך אני צריכה,
בבוקר, בערב ואפילו בזמן של חשיכה.

אז רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך,
מהשמיים הגעת אליי ממש כמו מלאך,
ותמיד ביחד רגעים קשים וקלים נעבור,
העיקר לשמוח ושבלב שלנו יהיה אור.

אז תודה על זה שאת תמיד נמצאת לידי,
תודה על זה שאת לא משאירה אותי לרגע לבדי,
תודה על זה שאת נמצאת בטוב וגם ברע,
תודה מכל הלב על זה שאת בעצם חברה.
 



נכתב על ידי , 12/6/2008 16:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FUCK MY FUCKING LIFE


 

רק אתמול הייתי מאושרתתתתתת והכל היה טוב ויפה!!!!!!!!

מה קרה עכשיו!!!!!!

נמאס ליייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!

דייי כבררררררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!

 

אני מנותקת מהעולם החיצונייייייייי

שונאת ת'חיים האלההה!!

 

FUCK MY FUCKING LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!

 

היה עדיף למות... !!!!!!!!!!!

כל היום לא הכנסתי שום דבר לפה

לא לקחתי את התרופה גם..

פשוט בכיתי ונרדמתיייייייייי!!!!!!!

 

נראה לי בסוף אני ילך בעצמי לקנות כדורי שינה כדי שלא אוכל להתעורר למציאות הזו!!!!

 

FUCK!!!!!!!!!!!

 

 





נכתב על ידי , 7/6/2008 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבדי בדממה..!!יום כלכך זוועתי!!דמעות וכאב ..!


 

עבר עליי יום כלכך זוועתי..T_T

כל היום שכבתי במיטה..

נסיתי לישון כדי להתעלם מהכאב שמלווה אותי..

התהפכתי כל הזמן ולא ממש הצלחתי...

בכיתי שעות..אף אחד לא שומע אותי..אף אחד לא מקשיב לי..הדמעות לא הפסיקו..

הכאב לא עזב את ליבי...עד כדי כך שהיו לי כאבים בחזה ובקיבה..

הרגשתי שאני הולכת למות..

כלכך רציתי לקחת איזה כדור שאפסיק כבר להרגיש תדבר הזה..!!

אני כבר שלושה ימים במצב הזה..

 

הייתי צריכה שמישהו יחבק אותי ברגעים הכי קשים..

שמישהו יעטוף אותי..

שלא ארגיש לבד!!!

 

אני רק רוצה שאלוהים יתן קצת כוח עוד 4 ימים..כדי שאוכל להחזיק מעמד.. ולא אתפוצץ..

מקווה שיעברו הימים האלה בשלום..

אני מנסה ומנסה להתאפק..

 

חשבתי לדבר עם מישהי מהחברות אולי תעזור לי קצת...לצערי הרב אף אחת לא תבין את כאבי

הן יתחילו לזלזל..העדפתי לסבול בשקט..לא רוצה שירחמו עליי

 

אבל הרגשתי שאני פשוט מסכנה !!

היה קשה לי עם ההרגשה הזו..

עדיין הראש מסתובב לי..אני כלכך עייפה..פיזית וגם נפשית..

 

בא לי להרגיש חופשייה..

אני פשוט כמו ציפור כלואה חסרת אונים!!!

אכן כן זה מה שאני עכשיו!!

 

טוב הכנתי אתמול אנימציה ..

 



נכתב על ידי , 4/6/2008 21:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRS 4EVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RS 4EVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)