לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is My Way




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אם אני כבר כאן. - לא רואים שגדלתי בשנה ?


יש לך בלוג אה ,

באתי לעצב ולאחל לך מזל טוב עד 120 ,

 

יומולדת שמח זו רק ההתחלה של הברכה

 כי בעצם רציתי לאחל לך הרבה מהכל ובעיקר שמחה.

 ולאחל הצלחה בחיים ואין סוף אהבה

 שצחוקך יהדהד מהלב

 וליבך יהיה מלא ידידות וצהלה

 שכל מי שימצא סביבך יחוש רק אושר וברכה

 שבריאות ומזל יהיו לך כל חייך לא רק השנה

יומולדת שכולו אהבה וברכת מלאכים לכל השנה.

     

 

נכתב על ידי P:karina , 24/8/2007 18:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר יומולדתתD:


מחר יש לי יומולדת:] חוגגת בשישי..

לידה יאנה וג'ניה בחו'ל..כן,באסה.

לידה אני מתגעגעת אלייך סופסוף יום שישי נראה אותךP:

יאנה תחזור רק בסוף החופש...וכנל' ג'ניה...והם לא יהיו

ביומולדת:(

 

נכתב על ידי P:karina , 19/8/2007 16:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי בלוגD:


אני לא יודעת איך מעצבים אותו וכאלה..אז הוא יראה ככה בנתיים..
כמובן עד שלידה תחזורD:
המעצבת האישית שליP:
ביי אנשים:]
נכתב על ידי P:karina , 19/8/2007 15:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  P:karina

בת: 31

ICQ: 303197792 

תמונה




550
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לP:karina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על P:karina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)