לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי זהבית



כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


קצת בכללי

שם: זהבית

פירסינג: אולי בשפה

קעקועים: עדיין לא
גובה: 1.62 ככה
מידת נעליים: 40

צבע שיער: שחור
אחים/אחיות: 3 אחיות

בת כמה את נראית: אחד אומר 13 אחד אומר 20 חח זה תלוי באיזה יום

משקפיים? כן ...לצערי המחשב דפק לי תעיניים..

גשר? לאאא
הדבר שאתם הכי אוהבים בעצמכם? כלום
הדבר שאתם הכי שונאים בעצמכם? הכל

 

דברים מועדפים
ממתק: במבה
סרט מצויר: אממ תנו לי לחשוב על זה..

קורנפלקס: קוקומן
מסטיק: שניים ביום לפחות אם לא יותר
צבע: אדום,שחור וכחול
יום בשבוע: שישי שבת

היום הכי לא מועדף: ראשון בעע
תכשיט: שרשרת עם השם שלי
חורף\קיץ: מה נראה לכם????

בחדר: המחשב המהמם שלי

 

האיש האחרון ש...
ישן במיטה שלך: דודה שלי ויקי המושלמת.
ראה אותך בוכה: דודה שלי ויקי חחח
הלכת איתו לסרט: ספיר ועדי הפול מושלמות..
צעק עליך: נראה מי שיעיז..
שלח לך מכתב: צבא ההגנה לישראל

 

דברים אהובים
שיר אהוב: אממ וואו יש הרבה..

אוכל אהוב: שניצללל
תוכנית אהובה: אממ וואו יש הרבה...

ספורט אהוב: שומדבר..
תחביב: מחשב..
זמר/זמרת/להקה אהובים: נינט טייב,עברי לידר,אביב גפן..יש המון..
עיתון אהוב: מי קורא עיתונים ?

 

וסתם..
מה השעה עכשיו? 16:34

תפוח או בננה? לא זה ולא זה
כחול או אדום? ברור שאדוםםם
סתיו או אביב? סתיו..כמה שיותר קר ונעים יותר טוב
מה אתה הולך לעשות אחרי שאת\ה תסיים\י את זה? אממ לא חשבתי על זה..
איזה ארוחה אחרונה אכלת? אממ בבוקר טוסט

תיכון או אוניברסיטה? רק סיימתי תיכון כבר אוניברסיטה?

אתה משועמם/ת? מאדדדד

רעש אחרון ששמעת? אחותי מנסה לשיר..

ריח האחרון שהרחת? בושם

איזה רינגטון יש לך בפלאפון? "בואי נעזוב"רן דנקר..

מישהו שממש בא לכם לתת לו חיבוק עכשיו?סבתא שלי ז"ל..


 


 

 

נכתב על ידי , 19/8/2007 16:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהביתו'ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהביתו'ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)