לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עמיתל’’ה [:


שאלום לכוווולם , אני עמית בת 12 .. [= אשמח לדבר ולהכיר כמה שיווותר אנשים ! בבלוג אני אספר לכם יוותר דברים על עצמי , מה עובר עליי ועוד הרבבבבה דברים ! שלכם , ואוהבת לנצצצח !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

איאיייי,שניים בוובים (:


טוופ אז כככה בווביםם [;

מלללא זמממן לא עדכנתיי תבלווג ..

סוורי על ההזנחוות כפרעווות =\

לא היה לי זממן /:

 

טוופפ בינתיים מה שהיה זה ככה :

הייתי בחווווו"ל עם נוושיייית [=

היה הכככככי הכככככי כייייייפ באררררררץ (+

הכרתתי גםם את טלטוול והדסושקעעע ,

יפווותשיליי ?!

אווהבתתככן כלכךךךך 3> ומתגעגעתתת המווווניייייים P ;

 

מממממ,מהה עווד היההה ?!

האאא,ביצפפפר =\

אווואה רצצצח ):

מלללא בחנייייים =\ ל~מ~ו~ת ^.^

 

היוום אחשללי טסס לפוווליייייין =\

דיכאאאאאוןןן ?! ברררווךך הבבא |:

 

איךך אפששרר בללי להגידד משוו על אבלולוו אהוובתיי ?!

אזזז , מממממ..

 

אבלולווו ?!

כפרווות עליךךך חיימשלללי ,

נשבעתיי לךך מוול היםם הכחוול ,

אם ישלי אוותך , ישליי הככל D =

את החיימשליי מבינננה ?!

i ~ love ~ you 3>

 

יאלללה , היייתייי T_T

= אבלהלהה =

נכתב על ידי , 16/10/2007 15:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 347826632 

תמונה




29
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמיתוש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמיתוש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)