לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love of japan


oi oi oi! japan

כינוי: 

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אוסף הבישים השעקסי של מיצוקי


מיצוקי:מיכיוון שאני לא מצליחה להעיר את שירו אז פוסט תמונות של בישים:

 

נתחיל מ 12012

alice nine

 

 

an cafe

 

בונוס אחת של ayabie

 

blood

 

d

 

due le quartz

 

 

 מיאבי כזה חמוט פה ^

gazette

 

 

XDDD אני אמשיך בפעם הבאה אין לי כוח עוד

 

 

 

 

 


עריכה של 21:36:

 שירו: הרגע התעוררתי.

XD

אני אוהבת לישון.

מממ...תגיבו

נכתב על ידי , 23/8/2007 17:40  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תרבות המיאביזם


מיצוקי:היום נספר לכם על תרבות חדשה חיחי

שירו: תרבות שנקראת המיאביזם!

מיצוקי:כע...תרבות שהיא כולה מלאה בקעקועים פירסים ומיאבי...^___^

שירו: אהא, דת חדשה!

אינכם יודעים שמיאבי עלה לשלטון?!? נו, אני נשואה לאלוהים ^^

מיצוקי:כן בטח..חוץ מזה הירו זכה בתחרות...-____-...אבל בכול מקרה,כולם יודעים עד כמה שונה מיאבי אז למה שלא נקים תרבות שהיא כולה כמו מיאבים?

שירו: מה כן בטח?!?!?!?! בעלי הוא אלוהים ואת שתקי!

מיצוקי:אז באופן רישמי קמה לה תרבות המיאביזם!כולם מוזמנים לעזור ולהיות מיאבים כי מיאבים עוד יוכלו להשתלט על העולם!!

שירו: האי! ועכשיו, כולם סיגדו למיאבי! כולם סיגדו למיאבי! כולם תקעקעו ותחוררו את עצמכם!

מיצוקי:כעעע ואז כול ילד שני ברחוב יראה כמו מיאבי...^_^...וכולנו נהיה מיאבים

שירו: היי! אבל רגע אחד!  מיאבי הוא יחיד ומיוחד... S:

מיצוקי:.....וילדים בני 10 יחקו אותו בגיטרה!

שירו: אבל לאף אחד לעולם לא יהיה את הכשרון של אלוהינו היחיד, מיאבי!

מיצוקי:וידברו עם מבטא כמו שלו...ויסתובבו עם שני כובעים זה על זה....וידברו יפנית!

שירו: טוב. אז אנחנו מיאביסטים, או מה?! ^^

מיצוקי:נו אז אם לא אז בואי נקים תרבות הירואיזם ^_^

שירו: מה?! לא, אלוהים יש רק אחד, והוא מיאבי!

מיצוקי:אז בואי נעשה תרבות הירואיזם!

שירו: לא!

מיצוקי:למה לא?!

שירו: כי ככה לא!

מיצוקי:אבל כולם יודעים שהירו גם מגניב...וכולם יהיו כמוהו...

שירו: יש בעיה

מיצוקי:נייה?

שירו: הירו לא מגניב! XD

מיצוקי:גררררררררר...הוא מגניב!

שירו: טוב...

מיצוקי:יותר טוב ממיאב!הירואיזם לשלטון!!!

שירו: מיצוקי סתמי ת'פה שלך כבר ועכשיו בואו נראה מי אלוהים אמיתי!

 


 


 

מיצוקי:מיאב שלך לא שווה כלום!

 



שירו: טוב בזה נסיים, ג'ה נה, תגיבו ותהיו מיאביסטים!

מיצוקי:נייה...בואי נפסיק כבר לשגע לאנשים את השכל ונשים עוד תמונה של בישי אחר לשם שינוי זה בלוג על בישים לא על מיאב! >.<...ויש לי ידיד בישי חדש!!!!



 

מיצוקי:ססססוווווווווובבבבבבבבב!!!!!!!

 

 

 

 

 

תגיבו בהמוניכם נייה ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/8/2007 12:49  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



miyav&hero


שירו:שלום לכולם! הגעתם לבלוג של...שירו-

מיצוקי:ומיצוקי! ^_^...

שירו: מיצוקי! אמרנו שאני מנהלת הבלוג! מה את נדחפת לבלוג שלי?! לכי תפתחי בלוג משלך!

מיצוקי:חעחע לא בא לי XP..

שירו: מי שואל אותך, באקה -_-" , טוב, בכל מקרה, לי קוראים שירו ואני בת 15, אני אוהבת צבע-

מיצוקי:למי אכפת בת כמה את,אני בת 16,אני אוהבת בננות! ויש לי בישי אהוב ^_^...ו-

שירו: איככככ הג'הג'ונג הירו הזה שלך איככככ מיאב שלי הרבה יותר טוב יפה ובישקע! בעעעעע P:

מיצוקי:למיאב שלך אפילו אין קול >.<...והירו הוא גם יותר יפה וגם יותר חמוט

שירו: איככככככככ סתמי ><  טוב, אז אני אמשיך לספר עליי: אני אוהבת צבע לבן, אני אישתו של מיאב ואני יפנית כמובן ^^"

מיצוקי:בקיצור את ילדה מאוד משעממת חעחע.אני אוהבת שחור וכחול ^_^...ואני מבינה הרבה יותר בבישים משירו >.<

 

 

אוקיי, שלום, אני שירו ועכשיו מיצוקי הלכה לרגע, אז אני כותבת פה קטע. אז ככה, אני אזהיר אותכם קצת, שמיצוקי היא פסיכית סתומה ובלה בלה בלה ואל תקשיבו לה. ואוי, נכון שאתם רוצים תמונה של בעלי? רק לא להזיל ריר, הוא שלי! (:

 

אז אני אמשיך לספר עליי, כי מיצוקי הפריעה לי.

אני שומעת את כל המוזיקה חוץ ממזרחית ודיכאון, וכמובן שאני לא שומעת מוזיקה בעברית.

אני שומעת במיוחד ג'ירוק, ראפ ברוסית, פאנקרוק באנגלית ואולי אפילו קצת פופ ^^

 

מיצוקי:יו! מי מרשה לך לשים תמונות של מיאבי הזה פה?!...זה בלוג על בישים ><

בקיצור,שירו הזאת כול פעם מפריעה לי להציג את עצמי אז ככה:קוראים לי מיצוקי אני אוהבת כחול ושחור

אהה..ובננות...אני אוהבת נקודות....מאוד אוהבת נקודות חיחי..ני שומעת רק מוזיקה יפנית

ני להיות מוכשר בפסנתר וני בניגוד לשירו גם מלחין..וני אוהב להגיד ני...

וכולם יודעים שהירו יותר בישי אז קבלו לסיום תמונה של בישי אמיתי:

 


אז זהו להיום אנשים, מקוות שנהנתם, תגיבו הרבה ^^

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/8/2007 15:52  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לj girls אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על j girls ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)