לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Story Of My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הכחשה.


 

כבר  חצי שנה אחרי האשפוז ועדיין לובשת חולצות גדולות כדי שלא יראו שרזיתי , עדיין הקאות ומחר ..

 

מחר הביקורת.

פעם בחודש וזה מחר .

 

עדיין אותה הכחשה .

" שיר את בסדר ? כאילו כבר חזרת לעצמך והכול טוב ? "

"כן כן בטח את לא צריכה לדאוג "

 

" אני אוהב אותך אני מקווה שאת בסדר ושאת אוכלת ולא מקיאה ."

" אני בסדר אוכלת טוב אל תדאג . "

 

" למה את הולכת עם חולצות גדולות ? "

" כי זה הרבה יותר נוח "

 

ההכחשה למחלה , אני בריאה כמו שור עבר כבר חצי שנה הכול בסדר ,

זיוף . כי הרי אני יודעת שהכול לא בסדר שאני עוד חולה ושאני לא מצליחה לצאת מזה .

אז תודי בזה כבר תודי !

 

למה את אף פעם לא יכולה לבקש עזרה ממישהו? פעם אחת בחיים שלך ? בשביל עצמך ?

 

נכתב על ידי Stupid. . , 20/8/2007 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזויף .


 

חיוכים מזויפים.

צחוק מזויף.

אהבה מזויפת.

מראה מזויף.

חיים מזויפים.

אני מזויפת.

 

הכול פשוט מזויף.

 

מחייכים כדי שלא יראו את הפצעים שבפנים.

צוחקים כדי שלא ישאלו מה קרה.

אומרים שאוהבים כדי לא להישאר לבד.

לובשים בגדים גדולים כדי שלא יראו כמה רזית ולא ישאלו שאלות.

 

הכול פשוט מזויף.

נכתב על ידי Stupid. . , 20/8/2007 13:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Stupid. .

בת: 31

MSN:  Shir.

תמונה




61
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStupid. . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stupid. . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)