לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LION KING



כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


פוסט שלישי!!!

 

 

     שמות הדמויות:

בין הקולות בגרסה העברית: דורון בן עמי (סימבה הצעיר), אלון אופיר (סימבה הבוגר), אלי גורנשטיין (סקאר), תומר שרון (טימון), עמי מנדלמן (פומבה) ועוד

נכתב על ידי , 20/8/2007 14:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פסט שני!!!

 

פששש..... התקדמותXD

אוקיי בתור התחלה אני יכניס כמה פרטים על הסרט לאנים שלא מכירים את הסרט הזה (ואני לאחושב שקיימים אנשים כאלו)

אז יש אפשרות שנייה, לאנשים שפשוט נמחק להם מעט הזיכרון^^

אז בבקשה מעט על הסרט תהנו:

מלך האריות הוא הסרט המצויר ה-32 של חברת וולט דיסני, ואחד מהמצליחים ביותר של החברה. הסרט ראה אור לראשונה ב-15 ביוני 1994, ולאחר-מכן שוחרר מחדש בפורמט IMAX בשנת 2003.

הסרט מדבר על אריה צעיר בשם סימבה שלומד על מקומו בעוד הוא עתיד להיות היורש של כס המלכות בצוק התקווה ולומד גם לא מעט על תפקידו בגלגל החיים. הסרט הוא מוזיקלי; השירים הולחנו בידי האנס צימר ונכתבו בידי טים רייס.

אף-על-פי שהסרט מלך האריות הוא סרט בעל סיפור אנושי ביותר, הוא עדיין הסרט היחיד של דיסני שבו אין שום זכר לאדם. ברובין הוד כל הדמויות הואנשו, ובבמבי בני האדם לא נראו כלל על המסך - רק בעקיפין; לכן, עדיין נשארת השאלה האם מלך האריות הוא הסרט הראשון של דיסני נטול בני-האדם לחלוטין - לשאלה יכולים להיות מספר פירושים, אך אין ספק כי זהו הסרט היחיד שהוא נטול כל אלמנט של בני-אדם.

אנימציה ממוחשבת לקחה חלק חשוב ביצירת הסרט, במיוחד בשיר הפתיחה "גלגל החיים" ובסצינת מנוסת העדר.

מבחינת ההפקה, הסרט נחשב כפרויקט משני בהתחשב בפרויקט שפותח במקביל - פוקהונטס. למרות זאת, כאשר יצא הטריילר של מלך האריות שכלל חלקים מהשיר גלגל החיים, הקהל התרשם מאוד והטריילר קיבל תגובות טובות מאוד. כשיצא הסרט לקולנוע הוא אישר את מה שרבים מההפקה ייחלו לו - הוא הפך להיות אחד מהסרטים האהובים, המצליחים והזכורים ביותר של דיסני.

נכתב על ידי , 20/8/2007 14:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פוסט ראשון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

שלא תחשבו שאני מכורה למלך האריות, פשוט אתמול בלילה חשבתי לעצמי על הסרט ועל כמה שהייתי רואה אותו כשהייתי קטנה, והייתי רואה אותו הרבה (תאמינו לי)!!!!!!!!

והאמת אינלי מושג למה פתחתי את הבלוג XS יכול להיות בגלל שאני מושפעת מחברה שלי (קארין) חולה עלייך מכוערת או (מפומבה, האמת שקוראים לו עומר אבל הוא החליט שקוראים לו פומבה, מכור או לא ?.. תגידו לי אתם חחחח)

בכל מקרה זה לא משנה כי אני החלטתי שאני פותחת בלוג שיעסוק בנושא: "מלך האריות" (לסרט הכוונה) XD

אוקי, בכל מקרה אני מקווה למצוא דברים על הסרט ואפילו פתחתחי במסע חיפושים בגוגל חחחחחח^^ ולעדכן את הבלוג בדברים שאני מקווה שחדשים גם לאחרים ולא רק לי חחחח  (תאחלו בהצלחה)..

טוב לא חשוב!!!!

מקווה שתהנו מהבלוג ביי ביי

נ.ב. אם אתם יודעים דברם על הסרט שלא הוספתי בבלוג אתם מוזמנים לשלוח תגובה תודה^^

 

נכתב על ידי , 20/8/2007 14:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





49
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנוש15 XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנוש15 XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)