לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

things



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סיום שביתההה


כה נגמרה השביתה...

החליטו ב-7 וחצי בבוקר שיש הסכם ומה?התלמידים צריכים לבוא באותו היום..כאילו הלו?צריכים זמן להתארגן..

טוף נו אז הגעתי לבצ'פר ב-9 ביג דיל..

חוץ מ'זה שישנתי 4 שעות בלילה והייתי בבצ'פר עם כאבי ראש(שאח"כ חלפו..חח..)וחזרתי הביתה מהבצ'פר ב-6 וחצי אממ הכל היה סבבה לחלוטין:)

 

כנראה מחר אני נפגשת עם עמית..נראה אם אמא שלי תרשה אוף נו זה יום שישי היא תרשה..

חח..אחרי שהיא תשמע ממנו שהכל יהיה פסדר,תקבל את מספר הפלא שלו,תרשום מסמך שבו אצטרך לחתום שהכל יהיה טוב וגם הוא יחתום ברור הרי הוא זה שיהיה איתי,היא תקשר כל שעה עגולה כדי לברר שהכל פסדר ולא חטפו אותי או משו..

טוף נו נסחפתי קצת אבל הבנתם את העיקרון..

נכתב על ידי little kity , 13/12/2007 22:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יומיים יומולדת


כן..עוד יומיים אני בת 16..וואי איזו קטנה אני..

אני בכיתה י"א ככה שזה נחשב קטן..חחח..

טוף תוכניות מסוימות לגיל 16:

*חבר..

*ללמוד תיאוריה..

*לעשות משו עם עצמי לא יודעת מה כשיגיע הזמן אני אדע..

 

רעיונות נוספים?מישהו?

 

נכתב על ידי little kity , 6/12/2007 03:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


כן..אני יודעת הרבה זמן לא הייתי פה..

וואי כבר חודש לא רשמתי פה כלום......

טוף מה היה?חזרות,פולין,רגישות למתכת של הפלטה(אולי),שיעור נסיון בחוג בלט,היכרות של מישהו חדש,הופעה,הקלטות..

אני לא אחזור על הכל אז בקצרה..

הייתי בפולין היה אחלה,קר והרגשה שעוד לא גיליתי מה היא..גיליתי אנשים שבכלל לא ידעתי שהם איתי בשכבה..חזרתי..הלכתי לשיננית..אופסס כנראה רגישות למתכת של הפלטה..בדיקות אצל אורטודנט..במקום 24 שעות עם פלטה רק 16 שעות איתה..יום ראשון היו לי הקלטות..מחר הופעה בטקס כלשהו של השוחרים אצלנו בבצ'פר..יום שני הלכתי לשיעור ניסיון בחוג בלט היה אחלה...

זה הכל בקיצור..

 

נכתב על ידי little kity , 5/12/2007 02:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  little kity

בת: 32

ICQ: 341312281 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle kity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little kity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)