לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...just nothing


Don't be afraid to be alone...hold on

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 254033361 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

שנה חדשה ?!


אז מה אני יכולה לאחל לי לשנה החדשה ?

שהיה לי טוב..

שאני יצליח,

אז נכון שהתחלתי את השנה קשה..

אבל אני מאמינה שהיה לי טוב ..

אז היה חופש ..

יום ראשון חזרתי מוקדם מבית ספר ונסעתי לתל אביב ..

 

היה ה-30 של סבתא..

עדיין קשה וכואב וזה לאא מתעכל ..

איך אישה כזו יפה וטובה הלכה ?

למחרת עלינו לבית קברות היה גילוי מצבה..

גם, קשה.. רשמו על הקבר את הסיכום הכי קצר על סבתא שלי

' אישה - מלאך '

סבתא יקרה ואהובה שלי ..

לכולנו כואב כאן ..

תישמרי עלי ועל המשפחה שלנו ..

כואב לי לחשוב שאת כבר לא תהיה איתי יותרר..

זה ניראה לי ממש כיאיללו טסת לחו"ל ואת לא תחזרי ..

התמונות האלו שרצות לי בראש מהרגע האחרון ..

אני אוהבת אותך .. ובחיים לא אשכח אדם יפה וטוב לב כמוך..

אני מנסה להמשיך את החיים שלי גם בלעדיך,

הסבירו לי שאני חייבת לעבור את זה ולהמשיך את החיים הלאה ..

אני ימשיך אותם אבללל בחייםםם סבתאאא

אותך אני לא אשכח !

היה לי כבוד גדול להיות הנכדה שלך ..

אין מילים לתאר בן אדם כמוך..

כמה שאני ינסה להסביר לאא יבינו מי היית..

נכתב על ידי , 2/10/2008 21:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,335

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYassoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yassoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)