לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I´m gonna be a supermodel



Avatarכינוי:  come kitte kitte kitte

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

דניאל רדקליף(האר


ראיתי איזה סירטון ביוטוב...

חח

מהזה מדליק אבל הכל בפוטושופ חח...

ששם אומרים שהוא הומו....

חח.

נכתב על ידי come kitte kitte kitte , 11/12/2007 20:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפצ'י D: ב-14/2/2009 15:22
 



תשובות לשאלון השבועי


מי המפורסם האהוב עלייך?
או... יש די הרבה:
רן דנקר,הראל סקעת,,ביל מטוקיו הוטל,ג'סי מקרטני
חח..

ומי המפורסמת האהובה עלייך?
טוב אז ככה:
היידי קלום,טיירה בנקס ואבריל לאבין

האם את אוהבת יותר מפורסמים מהארץ או מחו"ל?
מח"ול...

מה את חושבת על חיי הנהנתנות של סלבריטאים?
אה...
שיהיה להם בסבבה כל עוד הם לא מתלהבים מזה וזה...

האם את יודעת את כל מה שיש לדעת על הסלב האהוב עלייך?
כה...ניראה לי!

מה חשוב לך בסלב האהוב עליך?
שהוא יהיה נחמד ושלא יהיה סנוב כמו רוני "סופרסטאר"
שלא יהי רע וכאלה....

מי יותר חתיך לדעתך? רן דנקר או ג’סי מקרטני?
יא!
זה באילו ידעתם מה עניתי בשאלה הראשונה....
אני לא יכולה לענות על זה...

ומי יותר כוסית? אניה בוקשטיין או ג’ניפר לופז?
אניה בוקשטיין

נכתב על ידי come kitte kitte kitte , 11/12/2007 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי!!!מהפסטיגל!


כה...

חח...

היה די מעפן אבל הראל סקעת שיחק אותה!!!!

וגם עודד מהפיג'מות ניראה בכלל לא עייף הוא היה כולו עם אנרגיות וזה...

לפני זה הייתי בפסטיבל האופנה וגם שם היה מעפן!!!!

איכ...היה שם בגדים מזה זוועתיים!!!!!!!!!

חוצמה הבגדים של topshop הם היו יפים.....

 

קיצר אני אצל דודה שלי....

מ-ש-ו-ע-מ-מ-ת!

חח...

יא...

אה ופסטיגל היצטלמתי עם הקירח ההוא ששיחק את הרשע עם מישהו יודע איך קוראים לו אז שיגיב לי בקשה....

 

הרבה זמן לא עידכנתי אה?

 

חח כה אני יודעת....

אני פשוט בעונש ואבא שלי לא ממש מרשה לי....

 

אוף!!!

טוב אז אתמול הייתי בפקטורי54

קניתי שתי מעילים של אירית ג'ינס אחד של דיזל ונעלי ספורט מהממות של אדידס!!!!!!!!!!

 

 

אה...

מי שמגיב מקבל תגובה חזרה( :

 

Love you all

lee( :

נכתב על ידי come kitte kitte kitte , 11/12/2007 19:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcome kitte kitte kitte אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על come kitte kitte kitte ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)