לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בריא לחיות מתים מזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

I wanna run away Never say goodbye


נמאס לי טוב ?

נמאססס

מי צריך תחיים האלה בכלל ? <מי משאיל לי סכין>

 

קבלו את עשרת הגדולים למה לא כדאי לחיות :

 

10.הורים - אימא שלי לא משנה מה אני אגיד לה היא תגיד לי לא.. ואבא שלי לא אכפת לו מכלום עד שאני מתחרפנת ומתחילה לריב עם אימא שלי  ושאני רבה איתה הוא מתעורר ..

 

9.פרחות - מספיק לי ללכת ברחוב ואיזה מנומרת מחורבנת תגיד לי איככ יפריקית מפגרת . כולם זונות

 

8.שומן - לא משנה כמה אני אשקל תמיד אני אחשוב שאני שמנה תמיד במקרה עכשיו אני שוקלת 50 אבל הייתי שוקלת עד לא מזמן 43 עד שאימא שלי התעוררה וזרקה את המשקל בבית שלנו..

 

7.אהבה - מי צריך אהבה למה זה טוב ?

 

6.בצפר - מלא מורים מפגרים תקועים ביחד ולא עושים כלום חוץ מלהרדים אותנו

 

5.מריבות - של ההורים , עם חברות, עם האחים שונאת מריבות

 

6.ידידים בנים - הם רק מבלבלים אותך יש לי ידיד שאני יודעת שאני בחיים לא אוהב אותו והוא כל הזמן אומר לי שהוא אוהב אותי וזה מבלבל קשות

 

5. החור באוזון - לאף אחד לא אכפת מזה עוד כמה שנים אנחנו בכלל לא נהיה קיימים

 

4. מחזור - כשאת חושבת שלא יכול להיות גרוע יותר את מתחילה להשתין דם :/

 

3. ערסים/בנים שיש להם חיבה מוגזמת לשיער שלהם -  אנשים דוחים, מגעילים שמוציאים את כל החשק לחיות

 

2.אחים - איכשו כל האחים שלי מעצבנים ועד שיש לי איזה חיבה אליהם אם מתחילים לתפוס תחת ..

 

וסיבה מס' אחת למה אני שונת את החיים האלה

איכשו כל הזמן שאת מתאהבת במישו הוא לא אוהב אותך .. אין טעם לנסות אפילו .. אני מנסה להסתכל לו בעיניים והוא בורח תגידו לי אתם שווה לחיות ???

 

 

 

חחח כשיהיה לי מצב רוח טוב אני אביא לכם את 10 הגדולים למה כדאי לחיות..

 

נכתב על ידי סתםאיזואחת , 21/8/2007 19:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי בלוג


טוב.. פתחתי בלוג.. אני בשוק מעצמי ...

כאילו אני בהתחלה כשראיתי את כל הבלוגים וכל זה חשבתי שזה מה-זה-דפוק

כאילו אין לאנשים מה לעשות בחיים ?

תראו מה החופש עושה לאנשים .. :/

 

טוב אני עדיין לא כ"כ חזקה בכל הקטע של הבלוגים אבל נראלי שהבנתי את הרעיון הכללי ..

דבר ראשון אני לא מתכוונת לאמר מי אני <חוצמיזה שאני בת 14 ושאני עולה לכיתה ט'> כי ככה אני  אוכל לאמר מה שאני באמת רוצה .. מה שאני באמת מרגישה

אממ אה טוב

 

החופש .. איך להגיד? עמוס ומשעמם .. כאילו כמעט כל יום יש לי משו אבל מספיק לי שעתיים לבד ואני משתעממת ..היום התחלתי עבודה חדשה יש לי למשך שבוע כל יום בייביסיטר משעה 10 בבוקר עד שעה 2 בצהריים זה דיי באסה בגלל שאני הבן אדם הכי עיף שאתם מכירים <אמרתי מכירים?> אבל אני מרוויחה דיי טוב 25 שקל לשעה הילדים שאני עושה להם דיי חמודים אני דוחפת להם ביסלי ורואה איתם טלויזיה כמו היום למשל..

זה כזה מצחיק לשמור על ילדים כי אתה קולט כמה שטויות מכניסים להם למוח בגן או בבית .. הם יודעים סיסמאות של מבוגרים בעל פה כאילו הייתם מצפים שילד בן 5 יגיד לכם זה לא יפה להגיד שמן למישו זה מעליב וזה רק כי אמרתי שהכלב שלי שמן ?

אממ זהו לבנתיים בואו נראה אם אני אחזיק מעמד בבלוג הזה ..

 

 

נכתב על ידי סתםאיזואחת , 20/8/2007 21:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סתםאיזואחת

בת: 30






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתםאיזואחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתםאיזואחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)