לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדידי המאגניבה ^^

כ"כ מאוהבת. עוד נערה מתבגרת עם דפקה רצינית בראש. סובלת [בערך] מדיכאון ואובססיה. סאדיסטית עם רצון לרצוח חצי מהעולם. מחכה למוות בקוצר רוח..אבל בינתיים, מנצלת את החיים כמה שאפשר. חסרת תאקט,חמודה,קצת משוגעת, רגישה ופגיעה מאוד, נאיבית,אגרסיבית,קנאית ור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

זה היום הכי מגגעיל שלי בחיים =[


מרגישה נוווורא ואיום ..

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

טוב אני כותבת סיפורים ...

סיפורים קצרים , על מה שאני עוברת באותו יום .

אז מה שהרגשתי היום :

 

השמיים אוח השמים,
כחולים , יפים , ומדהימים
השמש אוח השמש,
זורחת , זהובה , וטובה
הסתכלתי למעלה ראיתי את השמש והשמיים
ירד הלילה ,
הסתכלתי למעלה הכוכבים והירח הופיעו
חייכו אלי אמרו ; את צריכה לחחייך את תמיד בוכה שאנחנו
באים,תחחייכי ילדה הם אמרו ;..
עניתי להם :אני מחייכת כשהמשמש זורחת והשמים כחולים
הם שאלו למה רק בבוקר ?
עניתי,ואמרתי ; כי באור יום את צריכה להיות עם שמחת החיים
כי את נמצאת עם אנשים סביבך,את צריכה להראות להם
שהכול מישומה "ורוד" .
נכון זה קצת אירוני אבל, ככה החיים שלי בנויים
מי כמוכם מבין עניתי . ,
הם צחקו ואמרו אבל בלילה למה את בוכה? :
אמרתי " : בלילה , כשהכוכבים יוצאים אני שוכבת במיטה
וחושבת על מה שהיה , ומתחילה לבכות כי אני לבד,
אין לידי אף אחד רק אתם הכוכבים והירח
אני לא מוקפת אנשים,אני לא צריכה לחייך
אני מי שאני בלילה , ואני .. אניי ..
הם שאלו מה את ? .. "
אני . אני .. אניי...
שונאאאאאאאת הבוקר את השמש הזורחת והשמיים הכחולים
שונאת שהכול ורוד לאחרים ואצלי שחור שחורררר
רק בלילה בלילה שהכול שחור
אני בוכה ואני צועעעעעעקת בליבי :
"אאאאאני אוווווווהבת אותך אהובי,איך נתתי לך ללכת
אהוב יקקר,אין לי מלבדך אפחד "
ואז מגיע הבוקר השמש המעצבנת
ואז אותי חיוך מזויף עולה ומחייך
אבל בלב בלב יש סכין שדוקרת ת'לב
אבל אתה סובל כמו שלא סבלת בחיים ...
ואז.. הירח והכוכבים נעלמו והשמש עלתה
ואותה ילדה לא חזרה
כי בלילה ההוא היא לקחת את הסכין זו שתמיד
הייתה לה בלב ..
היא לקחה אותה וחתכה לעצמה את הוורידים
היא מתה , ובאותו יום שעלה הבוקר
השמיים בכו , היה גשום =||| #

נכתב על ידי , 22/8/2007 02:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידי המאגניבה ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידי המאגניבה ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)