לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is My Story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


כל יום עובר עלינו משהו... אם הוא רע,טוב... צריך לדעת לשכוח הרבה דברים

שאנחנו טוחנים עליהם מחשבות,שיחות נפש מיותרות,מצב רוח,עצבים

יש לנו הרבה דברים טובים בחיים, כל אחד מסתכל על זה בצורה אחרת

"הטרגדיה של החיים אינה המוות,

אלא מה שאנחנו מניחים לו למות בקרבנו בעודנו חיים"

הכרתי מישהי... שממש עזרה לי בתקופה של מאי ועד היום

ואני מעריכה אותה ונותנת בה אמון יותר מכל אחד אחר!

וכל השינויים האלה נעשו בזכותה

אני הייתי עוסקת הרבה במחשבות שליליות,דאגות,לחץ

אבל עברתי את כל זה ובגדול! התחלתי להאמין בעצמי

ושיניתי את הגישה שלי לחיים ולכל מה שמסביבי

אני קמה מוקדם בבוקר, גם כשזה לא נחוץ, 

קמה עם חיוך ועם מצב רוח, ההרגשה שאיתה אתה קם בבוקר

קובעת את ההרגשה שלך לאורך כל היום

ואז אני מחייכת לכל האנשים שמסביבי ומנסה אפילו להשפיע עליהם

תחייכו, הכל לטובה

כפי שאמרתי קודם, הבחורה הזאת כיוונה אותי

ללכת בדרך של החיים הטובים... וכך אני בעצם עושה!

ומצפה להמשיך בזה עד הסוף!!! תודה עיניייייייים שלי חחחחחחח

 

עד לכאן פוסט חודש אוגוסוט

נכתב על ידי , 30/8/2007 01:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי אנשים!!

 

 יש דבר שאני לא רוצה להרחיב יותר מדי (= התחלתי לקרוא ספרים

וזה אשכרה כייף, יותר מלשבת על המחשב המטומטם, או להשתעמם  

אני לומדת מזה הרבה מאוד! והשתניתי בזכות זה, תנסו גם אתם !

נכתב על ידי , 26/8/2007 02:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkoralus123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על koralus123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)