לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't do any mistakes! if you feel like bad or got to talk to someone..you came to the right place!


אחלה בלוג! אני רציני לגמרי בה-כול! נמאס לי כבר שאנשים מתנהגים כמו חמורים..צריכים עזרה או רוצים לשתף מישהו במשהו וצריכים עצה? בשביל זה אני כאן!

Avatarכינוי:  XihDude

בן: 31

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


טוב..אממ פתחתי בלוג חדש.. בהצלחה לי!

 

טוב..אם אתם מרגישים צורך לדבר עם מישהו..לפתוח את הלב שלכם או שאתם חייבים להוציא משהו מתוככם..דברו איתי! אני תמיד מוכן ורוצה לעזור ולהקשיב לבעיות שלכם!

 

מקווה שילך לי..

נכתב על ידי XihDude , 21/8/2007 22:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXihDude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XihDude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)