לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג קטן עם שפם


בבלוג אני אפרסם יצירות שלי וסתם הירהורים, אולי אני גם אספר כל מיני דברים שקרו לי, או שאני מקווה שיקרו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מעניין אם נשרוד את המבול (גם) הפעם...


מחר מבחן גדול...

נכתב על ידי קליפת בננה על מפת ישראבלוג , 30/10/2007 21:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוטרת ישראבלוג ב-16/9/2010 18:00
 



כותרת כלשהי


היום אמור להיות לי סיור של"ח מהישיבה, אתמול אמא אמרה לי שאני לא הולך, -אני שונא של"ח-.

מוזר
נכתב על ידי קליפת בננה על מפת ישראבלוג , 23/10/2007 13:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של My Life and more ב-26/10/2007 18:43
 



לא עכשיו


אין לי כבר כוח לאנשים שכל הזמן אומרים שאין לי כישרון וניסיון בכלום. כל מה שאני רוצה לעשות זה להתכרבל במיטה ולחזור לישון, לחלום על אוכל-נטול-סבל. אני בסך הכל רוצה לכפות את השינה על הגוף שלי ולצבור כוחות כדי לא לעשות כלום. ואחר כך לקום בבוקר לצלילי מוזיקה גרועה של להקות שנשכחו לפני שנים. ללכת למקומות ללא מטרה ולחיות חיים שטחיים ללא שם דבר שיערער את השגרה. נמאס לי מקטילות ומהמקלדת, נמאס לי מתֶה קר וחסר טעם. אני רוצה לחזור לישון בלי שאני אצטרך להתייחס לאורחים ולעורכים ותלונות וקיטורים. אני רוצה לישון עם בובת נמר קטנה וישנה שמכילה את כל הזיכרונות הנכונים. אני רוצה לקום ולטחון פרקים של סיינפלד וחברים עם הרים של פופקורן משמין מאוד בטעם חמאה, להיקבר בטינופת של עצמי.

 

 

נכתב על ידי קליפת בננה על מפת ישראבלוג , 22/10/2007 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  קליפת בננה על מפת ישראבלוג

בן: 31

ICQ: 306853572 

תמונה




383
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקליפת בננה על מפת ישראבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קליפת בננה על מפת ישראבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)