לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים שלי הם עליות וירידות... שמחה ועצב... אני מאמינה ברצון ובמשפט הזה:"אין דבר העומד בפני הרצון!" אני יודעת שאם אני רוצה אני מצליחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

עידכון אחרי תקופה


 

 

המון המון זמן לא עידכנתי ולא יודעת סתם לא יוצא לי לעדכן...

אצלי הכל סבבה אכן הקיץ היה קיץ ממש כיפי וממש נהנתי!!!!

מקווה שגם לכם היה נחמד :-)

 

כולם חזרו לבית הספר חחח ואני לא

איזה כיף להרגיש שסיימתי חחח

בנתיים בבית, מחפשת עבודה כנראה שלא אמצא ומחכה לגיוס שלי בעוד כמה חודשים

בהצלחה לכל המתגייסים בקרוב ואלו שכבר התגייסו

 

זהו...זה הכל מבחינתי... אין לי כל כך מה לספר כי אם אתחיל לא אסיים חח היו המון תוכניות הקיץ והיה ממש כיף

 

החופש הגדול אצלי נמשך חחח 

מקווה לעדכן שוב מתישהו

אוהבת...

 

 

 

נכתב על ידי , 10/9/2008 11:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~מונה~ ב-10/9/2008 12:02
 





Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 304466186 




9,969
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*^~מונה*^~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *^~מונה*^~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)