לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המשעממים שלי


בבלוג הזה אני אספר על החיים שלי (כמה מקורי) על החברים שלי, על הקרובים שלי, ו...עליי. מקווה שתהנו !!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אח שלי


השיר הזה היה אמור להיכתב על אמא אבל בגלל שאני לא מרגיש כך כלפי אמא שלי ואני לא מספיק קרוב אליה אני יכתוב את זה על אחי בגלל זה החלפתי את המילה "אמא" במילה יורי שהוא אחי והוא אחי קרוב אליי


למה יורי?

הלכתי למסיבה,יורי ובדרך נתנו לי אלכוהול כל הזמן.

אז לא שתיתי יורי,והרגשתי מאוד גאה בעצמי.

''אל תשתה אחי''תמיד אמרת יורי ''תחזור הביתה בשלום''.

אז למרות שהאחרים הציעו לי,יורי אני שתיתי קולה במקום.

אני יודע יורי שתמיד צדקת יורי ושעשיתי את הדבר הנכון.

אני נכנס למכונית יורי ומתחיל לנסוע בזהירות,בדיוק כמו שבקשת,

ואך המכונית ממול,יורי באה מבחינה בי ופוגעת חזק.

אני שוכב כאן מצידי הדרך יורי ושומע את דברי השוטר.

הנהג שממול שתה יורי יורי ואני ההוא שצריך לוותר.

אני שוכב כאן וגוסס יורי,הלוואי שתגיעו מהר.

איך זה קורה דווקא לי יורי ולא לנהג האחר?

יש הרבה דם מסביבי יורי,אני חושב שרובו שלי.

אני שומע את החובש יורי,שלא נותר לעשות הרבה בשבילי.

רציתי רק להגיד לך יורי,לא שתיתי ואני לך נשבע,אלו היו האחרים יורי אלו שהיו במסיבה.

הנהג כניראה גם היה שם יורי,בדיוק איפה שהייתי אני.

ההבדל הוא שהוא שתה ועוד חי יורי,ואני איפה שהינני.

מדוע אנשים שותים יורי? זה יכול להרוס את כל החיים.

אני מרגיש כאבים חזקים עכשיו,יורי דוקרים כמו סכין.

הנה שפגע בי יורי,מסתובב סביבי מהיט ומהסס,אני חושב שזה לא פייר יורי,הוא שתה ואני פה גוסס.

אל תדאג לי יורי תאמר זאת לאמי אבי וכל משפחתי.

גם כשאגיע למעלה יורי,אני יודע שתמיד תהייה שם איתי.

מישהו היה צריך להגיד לו יורי שלשתות ולנהוג זה לא כדאי,אם רק היו אומרים לו זאת הייתי עדיין חי.

נשמת אפי מתקצרת יורי עכשיו אני מתחיל לפחד.

אל תבכה עליי יורי,גם ככה קשה להיפרד.

יש לי שאלה אחרונה יורי לפני שאעצום את עייני.

''אני לא שתיתי ונהגתי יורי,אז למה איבדתי את חיי''?


זה באמת איך שאני מרגיש כלפי אחי ... אני יודע שהוא לא יוכל לקרוא את הקטע הזה אבל אני מקווה שהגורל יגרום לו להגיע בטעות להגיע לאתר הזה ולראות את הקטע הזה


נכתב על ידי , 11/11/2007 13:19  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 

תמונה




458
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI ron man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I ron man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)