לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Blame it on Vogue



כינוי:  mess princess

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


אני עדיין חושבת על מה שהוא אמר. "אולי לא תהיה פעם הבאה", כי יש מישהי אחרת.

ואני עדיין לא מבינה את הכוונה.

זה היה פשוטו כמשמעו? אני ה-sex doll שלו וקשר רציני זה רק עם מישהי אחרת?

או שזה מין משחק מרושע כזה שבנים אוהבים לשחק?

 

נכתב על ידי mess princess , 15/9/2007 19:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הורידו לי את הפרופיל ל-45.

לא עדיף כבר לצאת על 21? :/

מה אני אמורה לעשות עם פרופיל 45..

 

איזה כאב ראש, גם לקבל מנילה חדשה ותאריך גיוס אחר.

אני שונאת את צה"ל!!

נכתב על ידי mess princess , 10/9/2007 16:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חרא חרא חרא

שיקרתי לפסיכיאטר כי אין לי כוח לכל השטויות האלה, הוא עוד יגיד לאמא שלא תיסע לחו"ל.

אוף שתיסע כבר ושתשאיר אותי לבד ושתעזוב אותי בשקט.

הכדורים האדיוטיים האלה לא עובדים וביקשתי משהו לחרדה אז הוא אמר לי לקחת בינתיים משהו טבעי כמו רגיעון. יופי אז אני אגמור קופסאת רגיעון ביומיים-שלושה וזה עדיין לא יעזור. מה עשינו בזה?

עדיף כבר לא לקחת כלום, כי עם כדורים זה דיכאון מוכחש, ובלי כדורים זה דיכאון פרונטלי. "אין לך יותר דיכאון, את לוקחת כדורים!". הרשו לי ל-פחח.

יום בהיר אחד אני עוד אחליט לבלוע איזה באנצ' של כימיקלים עם ייגר או משהו נחמד כזה, שהטיפה האחרונה לא תהיה כזאת מרה.

 

אני שונאת להיות כזו קטנה ובלתי נראית, ובעצם גדולה ענקית עצומה.

ורק בא לי להקיא מעצמי כל היום ורק חרדות ומתחים ואין בי שום שלווה, רק כעס ועצב ובכי וחיוכים מזוייפים.

ואף אחד לא מבין..

 

נכתב על ידי mess princess , 9/9/2007 22:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmess princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mess princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)