לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ARMAGEDON



Avatarכינוי:  HEARTAGRAM

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

ג'ניהההההההההההההההההההההההההההההההההה...


חחחחחחחחחחח... טוב, אמממ... פרצתי לג'ניה כדי להגיד לו כמה מילים!

ג'נצ'יק אני אוהבת אותך הכי הרבה בעולם יפה שלי מתה עליייייךךך ...

בהצלחה בפני מייה ושיהיה לך הכי טוב בעולם מתוק שלי...

מתה עלייייך ומתגעגעת...

ותזכור אני כאן בשביליך גם ברגעים הקשיםםםם...

ועוד משהו...

סנובים גודםםםם :]

 

מתה עלייךךךךך...................... 33333333333333333333333333>

נכתב על ידי HEARTAGRAM , 2/1/2008 10:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





186
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHEARTAGRAM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HEARTAGRAM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)