לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The End



Avatarכינוי:  Anna >3

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2008

ממ...


אז מה קורה אצלכם אנשים?

 

מקווה שהכול טוב(:

 

טוב אז בקשר לדיאטה שלי...

 

אני רואה שיש שינוי..כי אני אוכלת כמו תמיד(וזה לא הרבה) ובערב אני אוכלת פרות וירקות שזה ממש טוב כי הרבה אומרים שאחרי 18:00 לא אוכלים אבל אני מרשה לעצמי לאכול אחרי 18:00 אבל רק פירות ירקות.

פעם הייתי יכולה להגיע למצב שהייתי אוכלת בערב הרבה.

עכשיו כבר לא..זה לא מתאים לי..

 בבוקר אני לא אוכלת כלום כי אין לי פשוט זמן...לוקח לי מלא זמן לקום בבוקר ואז אני צריכה להתאסף וללכת לבית ספר...האמתי כשאני עכשיו חושבת על זה אז אף פעם לא אכלתי ארוחת בוקר ..אכלתי אבל לעיתים רחוקות..שיש זמן או שאני ממש רעבה.

לבית ספר אני גם לא לוקחת כלום...וזה גם תמיד היה ככה..אבל אני יכולה לקחת תפוח/שוגי/גזר וזה גם פעם ב...

בצהוריים אני אוכלת מה שיש בבית..זה כולל בשר,ירקות ולפעמים פחמימות.

בערב אני אוכלת פירות וירקות.

 

אני כבר רואה תוצאות...הבטן ירדה לי...ואני גם רואה במראה שירדתי..וגם מרגישים יותר את כול העצמות..כן כן אני נוהגת למשמש אותםXDDDאבל אם משהו אחר ממשמש זה לא נעים לי...חחח

כרגע אני שוקלת 62 אם אני לא טועה והגובה 1.67

הקטע המאכזב שלפניי שנה שקלתי 59 הייתי יותר נמוכה אבל בכול זאת אם לא הייתי משמינה הייתי כבר מזמן יכולה לשקול 56 נגיד..

טוב לא נורא אני ירד בקרוב(אני מקווה).

אז מה שאכלתי היום:

בוקר: כלום

בבית ספר: גזר+שוגי. ואז יותר מאוחר קניתי לחמניה עם שניצל,צ'יפס וסלט.

צהוריים: לא אכלתי כלום(הלחמנייה סיפקה אותי לגמריי)

ערב: חביטה+סלט+קיווי

וזהוו...

 

מקווה שאני יראה בסוף שבוע הבא 60 על המשקל..זה יהי טוב(:(:(:

 

שיהי לכם מחר יוםטוב!

 

 

נכתב על ידי Anna >3 , 5/3/2008 20:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





391
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna >3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna >3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)