לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

about me and...some other people


זה בעיקר עלי אתם יודעים....:)

Avatarכינוי:  La La Bogit

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

זהו זה נגמר ..הרומן היה קצר אבל חייבים להיפרד..


שממש לא בא לי להמשיך לכתוב בלוג..

אז..אני כמו שאומרים סוגרת את הבלוג כייי......כייי......ככה

אבל  אבל......אני ממשיכה לכתוב סיפורים בבלוג סיפורים שלי..

הנה:   http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=481212

יש שם כבר שני סיפורים ושיר.
ואתם מוזמנים להגיב שם (נועעההה...)ולרשום דעות וכו'...

הצעות...הכל התקבל בברכה ,חוץ מהתגובות המגעילות...

אזזזז...בייי..

 

הייתי..והפכתי לרוח

נכתב על ידי La La Bogit , 17/10/2007 12:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



dont be blue wear it :P


בדיוק לפני שעה חזרתי עם קורין מחדר כושר.. היה כיף...

ואני הולכת להיות מאוד מאוד תפוסה שישי שבת אני מרגישה את זה...XD

אתמול ניסיתי לתפור תיק והיה צריך להדביק משהו עם דבק גע וזה הרס את הבד אז אני אנסה היום מחדש..

נועה אם את קוראת את זה את מוזמנת להצטרף אלי..

 

זהו חח..אין לי מה לכתוב יותר.. אולי יותר מאוחר יהיה ביי בנתיים3>

 



נכתב על ידי La La Bogit , 12/10/2007 13:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פתחתי בולג סיפורים...בנתיים הוא לא כל כך גמור..ויש שם את הסיפור שיש כאן למטה..

הנה קישור לבלוג:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=481212&blogcode=7644317

 

D:

נכתב על ידי La La Bogit , 11/10/2007 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLa La Bogit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על La La Bogit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)