לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אופנה,וכל מה שאפשר...

Avatarכינוי:  אלה ששולטות באופנה3>

מין: נקבה







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הבלוג חוזר+פוסט ריקודים


כן,כפי שראיתם בפוסט הקודם היינו עסוקות לכן לא יכולנו לעדכן=(

אבל אל תדאגו...הבלוג עוד יתעדכן^.^

בגלל ששתינו גם רוקדות+גמישות החלטנו הפעם להביא לכם פוסט ריקודים מיוחד וארוך..

 

תהנו:)

 

תלבושת

אוקיי,החלק הראשון שלנו זה התלבושת,

כמעט לכל סוגי המחול אני ממליצה על בגדים צמודים

ונוחים,שאפשר לקנות בחנות רגילה בלי לבזבז הרבה כסף,

לי יש חולצה צמודה לא רחבה מדי,עם כתפיות,מחברת:

PARADISE

ומכנס מחברת

Bonus

משניהם אני מאוד מרוצה ונוח לי מאוד לרקוד איתם,

*מומלץ צבע שחור!

גמישות

אוקיי,כל אחת רוצה להיות גמישה.אבל זה תהליך עבודה קשה מאוד!

אני ממליצה לא לעבוד על זה כמה פעמים ביום,

ולפני השפגט לעשות מתיחות.

הנה כמה עצות למתחילים:

1.

התחילו מישיבת הפרפר,ישבו וחברו את שתי כפות רגליכם

בצורה שחלק העליון של הרגלים ינסה להגיע כמה שיותר מטה לריצפה,

בעזרת ידיכם כוונו אותם כמה שיותר מטה,והצמידו את הראש לכפות ידיכם.

נסו לעשות תרגיל זה כל יום עד שתגיעו עם הראש עד כפות הרגליים ועם רגליים

על הרצפה בו זמנית.

2.

שבו ופסקו את הרגליים,כמה שתוכלו.

קחו את כפות ידיכם קדימה ונסו להגיע כמה שיותר רחוק

בו זמנית יחד עם השפגט.

3.

קחו כיסא/מוט או כל דבר אחר שיותר גבוע מרגליכם,

שימו את רגליכם על זה,כל יום תביאו משהו יותר ויותר גבוה,

נסו להגיע בו זמנית עם היד לרגליכם.

אני חושבת שלהיום זה הספיק,בקרוב יהיו תמונות ועוד הסברים יותר מפורטים,

יש למה לחכות$%^

 

נכתב על ידי אלה ששולטות באופנה3> , 20/10/2007 15:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרנו+איך להיפטר ממחזר לא רצוי?




טוב, קודם כל לא עידכנו הרבה כי היינו עסוקות במשו..

אבל עכשיו אנחנו נשתדל לעדכן יותר, כן?

אולי אני אלך לבית-ספר לדוגמניות, אז יהיה לי טונות טיפים לתת לכן, אז נשאר רק להגיד הלוואי!



איך להיפטר ממחזר לא רצוי??

  1. אם הוא לא מהכיתה שלך, את פשוט יכולה לתת לו כאפה, הוא באמת יעוף לך מהעיניים [זה באמת עובד, כולכן יודעות את זהXDD]
  2. אם הוא כן מהכתה שלך, תגידי לו שהלב שלך תפוס, ושעדיף שיחזר אחרי.. [וכאן אתן אומרות שם של מישהי שאף אחד לא מאוהב בה] ושאת לא מעוניינת לתת לו סטירות.
  3. אם חבל לך ליהיות גסה איתו [נחמדה, הא?] אז פשוט תשלחי לו SMS עם המילה: לא.

נכון, יש די קצת טיפים, אבל כולם עובדים מצוין, וכולן יודעות את זה.הרי לשפוך לו דלי מים בפרצוף זה עסק שנות ה-40,50 ,אז עדיף לא לעשות את זה, ולהתחיל הכל מחדש ;)

 

לא עידכנתי ביום חמישי, כי הייתי בכנרת, וחזרתי רק היום.היה כיףXDDDD

טוב, אז חזרנו, וישי באמת למה לחכות~@$&

 

נכתב על ידי אלה ששולטות באופנה3> , 5/10/2007 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,102

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלה ששולטות באופנה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלה ששולטות באופנה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)