לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love-love


כ'כ הרבה בעיות !!_3>#

כינוי:  -דרוווווש-

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


זהו פרשתיי

 

החיים נהיו בסדר איכשהו .. אין טענות בקשר לילד הזה שסיפתי עליו נגמ הוא לא רצה .. הוא לא בנו לקשר רצני והוא לא רוצה לפגוע בי.

זה מה שהוא אמר לי בכל אופן..

 

עכשיו אני מבינה איפה אני עומדת ומה אני שווה..

הבנתי שהישתנתי משנה שעברה אני כבר לא יוצאת הרבה ..  והחברות של שנה שעברה אנחנו כל לא הכיי חברות טובות

כמו שנה שעבה..

אנינ יודעת שעשיתי המון טעיות אבל הטעות הכי גדולה שעשיתי פוני .. אבל לא נורא זה יגדלל ...

וחוץ מזה אין עוד דברים שאני לא מצחילחה לעבור .. אם יהיה אני יכנס לבלוג ויבקר עזרה מבטיחחה [:

 

טוב בהצלחה לכולם בכל דבר ..

החיים חא אבל לומדים להנות ולנצל אותם [:

כי חיים רק פעם -אחת-

בהיייי 3>

נכתב על ידי -דרוווווש- , 13/10/2007 18:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-דרוווווש- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -דרוווווש- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)