לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*My Life*


Story Of My Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יום שישי שביתה ביםם


                                          יום שישי במקום בצפר יםם

 

אז ככה יום שישי היתה לנו שביתה..

בערב חברה שלי התקשרה אלי ואמרה לי שיש שביתה כי אני בכלל אבל בכלל לא רואה חדשות אז קיצר

שאלתי אותה אם צריך לבוא אז היא אמרה לי שכן צריך..

סבבה קמתי בבוקר ויצאתי לבצפר

בבוקר לא ראיתי אף אחד מהחברות שלי רק כמה בנות שאני מכירה באו..

ביקשתי מהם שיחה הביאו התקשרתי לחברה שלי היא אמרה לי שגם היא כבר היתה ושהם כולם עכשיו יושבים

בגן העיר טיילנו וטיילנו דברנו עד שנכנסו לקניון..שם סתם רק חשבנו על לנסוע לים בסוף נפלט לי בואו ננסע

באתי לבית של חברה לקחתי ממנה סתם בגדים שאני יכנס איתם למים אהה כן ושחכתי להגיד שאמא שלי חשבה

שאני לומדת בבצפר לקחנו ממנה בגדים נסענו לים עד שהגנו אני וחברה שלי היינו צריכות כבר לחזור כי יום שישי

הבצפר עד 12:25 ולשם הגנו ב 12 כי נסענו על קו 83 והוא נסע איזה שעתיים נשארנו שם חצי שעה ואז היינו צירכות

כבר לחזור אבל שנינו ממש אבל ממש לר רצינו אז אני וחברה שלי חח אמרנו להורים שלנו שיש הופעה של כוכב נולד

בגן העירר חחחחחחחחחחח והם האמינו לנוו

בסוףפ נשארנו עד 4 חזרתי הביתה כמו עגבניה שרופה מוות הכל שרףףף לי לא יכולתי יום ראשון לסחוב את התיק

קיצר העיקר ממש נהנו בים

אוהבת אותכםםםם

נכתב על ידי , 10/9/2007 14:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוףף כבר ביצפר


יום ראשון התחילה שנת הלימודים....

בהתחלה חשבתי שאני יהיה בכיתה שאני מכירה שם את כולם אבל לא!!!!

נדפקתי..

הייתי רוצה להיות ב ט-1 אבל אני ב ט-2....

הייתי כל היום ממש מבואסת ואז חחחחח חשבתי אולי לעשות איזו הצגה ויעבירו אותי

ביקשתי מכמה חברות עזרה יצאנו כולנו החוצה הסתכלתי איזה חמש דקות על השמש

עד שיצאו לי דמעות אחר כך הלכנו לשירותים הייתי צריכה לשתוף את הפנים כדי שהפנים

יהיו קצת בצבע אדום...

אחרי כל ההכנות באתי ליועצת כולי בדמעות ברור שהיא שאלה אותי "מה מה קרה לך?!"

המצאתי לה משהו אני כבר לא ממש זוכרת את זה.. אהה וכן חברות שלי כמעט לא הרסו לי

הכל הם התחילו לצחוק ממש ליד הדלת כי הם שחכו שאני ממש חדר לידם הם כמעט לא סיפרו

 הכל מזל שיצאתי בזמן..

אז קיצר הכל נסגר שמעבירים אותי עוד שבוע

===כיףף לי ===

אוהבת אותכם

נכתב על ידי , 3/9/2007 17:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 343352182 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!Only Me! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !Only Me! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)