לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אהבה לנצח-פתיחה


שלום,

עכשיו אני יתחיל לספר לכם על למה בכלל רציתי להתחיל לכתוב בלוג,למה בכלל אני מספרת לכם את הסיפור שלי ולמה בכלל אני פותחת את הלב שלי בפניכם ומספרת  לכם הכל.

אז הנה התשובות:

ככה הכל התחיל שחברה שלי סיפרה לי שיש בלוג של נענע שנקרא ישרא-בלוג ובו אפשר לעשות מין בלוג שזה כמו יומן אישי רק במחשב ואני כבר ישאר חשבתי על הרעיון ואמרתי אני יפתח בלוג ויספר לקוראים את   כל מה שעובר עליי.

טוב בקיצור בואו נתחיל ואתם כבר תאהבו את הבלוג על תדאגו אולי ההתחלה נראית משמעמת אבל אני עדיין לא התחלתי חכו חכו בסבלנות עד שאני יתחיל באמת לכתוב ואתה ממש תיסחפו ולא תרצו להפסיק לקרואא..

 

נכתב על ידי עדידה235 , 12/9/2007 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  עדידה235

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידה235 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידה235 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)