לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוגגג של נתנאל


המ ... מה יהיה כאן ? זה עדין לא ידוע .... כל מיני דברים ... תיכנסו ותיראו :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שבוע אחרון של החופש - הופעות מים אל ים


אי אפשר לבקש שבוע אחר לסגור את איתו את החופש  ביום שני (27) עיר הנוער בחוף הסטודנטים בחיפה - הופעות של הדג נחש ,סינרגיה , עברי לידר שמארח את נינט , אסטריקס הקרחאניסט.

מאוד מאוד מאוד אהבתי את ההופעה של עברי ונינט , הם שרו ביחד את " לבד " ו "מתחמם " שאלה שני שירים שבדרך כלל עברי לא שר בהופעות כאלה והעיבוד שהם עשו להם היה פשוט מחשמל .

 

חזרתי ביום שלישי בבוקר , לנוח לקראת הדבר האמיתי !

יום רביעי עד שישי  - סלקום ווליום בחוף גולן בכינרת .

 

היה ענק !!!

אין מילים לתאר את זה !

כל כך הרבה הופעות ! ( ה-י-ה-ו-ד-י-ם !!!! ) כל כך הרבה אנשים ! ( ה-י-ה-ו-ד-י-ם ) כל כל הרבה שמש ים וחול ! ( ה-י-ה-ו-ד-י-ם )

וקול צרוד מאוד מאוד חחח

 

ההופעה של היהודים היתה כל כך טובה ! אני הייתי ממש מקדימה ( כבר מההופעה של גבסו פילסתי את דרכי ) .

וכשזה התחיל כולם היו באקסטאזה , זה היה כזה מדהים !! כמויות כוסות שעברו שם והמים שהשפריצו היתה אדירה וזה עשה רק טוב .

 

אהבתי גם מאוד מאוד מאוד את ההופעה של אביב גפן !

במיוחד שהוא שר את השיר "עכשיו מעונן" בסוף של השיר הוא עצר את ההופעה ועמד למשך 3 דקות , ואז התחיל לצעוק כמו שהוא יודע " רוצים שינוי ???? " חח וזה הזכיר לי את ההופעות הישנות שלו שאני מכיר . אביב נשאר אביב

 

פעם ראשונה שראיתי אומנים שאני כל כך אוהב כמו שייגעצ ומוקי (!!!!)

 

עוד הופעות שאהבתי במיוחד :

בשורות טובות ( להקה חדשה ששרה רגאי ) , שרון הולצמן , יוסלס אי די !!!! , מוש בן ארי שהוא מלך , נינט החדשה ( אוף שמה אותה אחרי היהודים שהייתי כולי סחוט וראיתי אותה בישיבה מרחוק , אבל עדיין היה מקסים ) , משפחת טאקט שנתנו אחלה הופעה ועוד ועוד ועוד

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/v/5Qd8vpdgd_s">" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

 

נינט בכינרת

 

 

 

 

 

 

סינרגיה בכינרת

 

 

 

 

מוש " תעשה לי רסטאה ! " בן ארי

ההופעה ב 7 בבוקר חחח איזה דרך לפתוח את היום

בוקר טוב !

 

 

 

שי גבסו :

 

מוקי ! ( ש ב ק ס' אימפריה ! )

ההופעה האחרונה .

 

 

" איך היו כל הלהקות חימום שלי עד עכשיו ? " חחח תותח !

 

הדג נחש מזמינים אותכם לזוז זוז זוז

 

בית הבובות :

 

 

אביב גפן

אחת ההופעות הכי הכי הכי טובות שהייתי בהן

 

 

 

אנחנו דור מזויין !!!!!

 

מאיה היא ? מאיה הוא ? מאיה אהה ? אהה ? אהה ?

ממ גם היא היתה

 

מממ אז אלה הג'ירפות

הזמר שלהם כזה שרוט חחח

 

סקאזייי בגמר של כוכב נולד

( השנה אני רוצה להיות בהופעה שלו )

 

סאבלימינאל

גם להם היתה הופעה מצויינת ופעם ראשונה שאני רואה , מאוד אהבתי !

 

 

הראל מויאל

שר יפה והכל , אבל תירד כבר מהבמה !! היהודים אחרייך !!!

 

והכי קטעים שהוא שר אותו שיר פעמיים חח

ואני וכל אלה שמסביבי כבר היתחלנו לצעוק היהודים חחח

ולסיום סיומת , איך לא , תמונה שאני מופיע בה , בהופעה של היהודים !!

הייתי בין השורות הראשונות :)

לכו חפשו , פרס מובטח למוצאים

 

וזהו ,

היום הראשון של יג עבר נחמד

המערכת מפחידה , אבל עברתי דברים יותר קשים ( אני מקווה .. )

בהצלחה לכולם בשנת הלימודים !

ושתיהיה שנה מלאה בהופעות ופסטיבלים :)

נכתב על ידי , 2/9/2007 22:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

ICQ: 209601517 

תמונה




6,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNeTaNeL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NeTaNeL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)