לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

afroboy


my life socos


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

יום ראשון


יום ראשון ללימודים...

אני אפעם לא יבין את הילדים שאומרים שהם מתגעגעים,כול השנה הם חפרו שהם רוצים חופש ויש להם חודשיים חופש יש מתבכיינים,"אני רוצה ללמוד"

איככככסס כאילו אז למה יצאתם לחופש עם אחרי יומים את מתבכיינים שאתם רוצים ללמוד.

בכללי זה די באסה כאילו עוד פעם מטמטיקה עוד פעם אנגלית עוד פעם לחץ עוד פעם לחרוש,על מי אני עובד אני אפעם לא חורש,אבל השנה כן.

יש לנו שתי ילדים בכיתה אחד בכין מוזר רצחני ואחד שאני חושב שהוא ערבי..באמת הוא כזה שלום קוראים לי סמיר,בהתחלה חשבתי קוראים לו סמיך אמרתי לעצמי איזה הורים רעים נתנו ליליד שלהם את השם סמיח,טוב לא שסמיר זה שיא השמות אבל זה יותר טוב מסמיח,סביח.

אני יורד מהעינין האגוצנטרי הראשון לשני,כאילו עם אני מסתכל על הנקודה הממשים ואומר לעצמי כאילו עם בנאדם הוא יפה עמצמו ולא יפה פנימו אז מה שווה האדם כוסכוס מבושל

הבנתם כי אני לא......

נכתב על ידי , 1/9/2008 18:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כנס לגרוב ב-17/1/2009 09:14
 





Avatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 302444730 




1,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmr.wird אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mr.wird ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)