לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתם מזמינים אני מציירת... אני מציירת ביד לא בתוכנה!! יש לי עוד בלוג ששמו זה מה זה השטויות האלה... וזה הקישור אליו: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=443338

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תמיד רציתם ציור מושקע של תמונה של חפץ או חיה קטנה?? כנסו!


למטה!
נכתב על ידי , 26/8/2007 13:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון תזמינו ציורים...


היי! שמי אביב ויש לי גם בלוג אישי :

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=443338

 

כאן אתם מזמינים דברים ואני מציירת למשל תשלחו לי תמונה של בלונים ואני אצייר אותה כפיש??

 

אז כולם להתחיל להזמין לכול הזמנה יקח כמה זמן להיות מוכנה לא יותר ליומיים!!!ואני אעלה אותה!

 

אני מציירת ביד ולא בצייר או בכל תוכנה אחרת!!

נכתב על ידי , 26/8/2007 11:13  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





970

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להציירת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הציירת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)